Gå til innhold

"bottlecap"-felger gis bort. (Er nå gitt bort.)

Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har litt dårlig plass for tiden og har med det bestemt meg for å sparke ut noen felger jeg har liggende. I hvert fall to av felgene bærer preg av å være gamle, dvs. at deler av lakken har begynt å flasse av. Lakken på de to siste tror jeg skal være bra.

Felgene skal passe på bmw e28, e12 og i hvert fall e3.

Felgene er 5*120, 22 i innpress og 14" (tror jeg i hvert fall).

3042832187_103e9fac9b.jpg

3042832185_04a4c12185.jpg

3042832175_84c184fdca.jpg

3042832179_f681d0b3d1.jpg

Jeg vet ikke hvor stor interesse de har. Felgene er jo både småe og relativt stygge.

:)

NB: Om noen er interessert i deler til bmw e3 har jeg et par stoler og litt diverse saker liggende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er iallefall mye bedre enn vinter-stålfelgene mine! Hvor befinner de seg?

Også lurer jeg på om det er sportsstoler til e34 du har liggendes? ;)

Hei.

Felgene befinner seg hjemme hos meg, og hjemme for meg er Vinterbro. Det ligger rett på utsiden av oslo, mot mossekanten.

Stolene jeg har liggende er nok stoler til en e3, eller "new six" om du vil. Du kan kalle de mye, men sport er ikke et ord jeg ville brukt om dem.

2717205672_1279b55d05.jpg

Bildet er relativt dårlig. Stolene er lik som de som du ser på bildet der, både i farge, stoff og utforming.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja jeg leste nok litt fort, trodde det stod e34 :P

Okei, du vil vell helst at noen henter felgene? Tenkte å flytte over gummien fra stålfelgene så tror jeg må ut å sjekke dimensjoner..

Den eneste bilen jeg eier for øyeblikket er bmw-en som du ser på bildene. Grunnet bmws tvilsomme galvaniseringsteknikker på søttitallet ser jeg helst at jeg slipper å kjøre den om vinteren. Med andre ord, skal jeg levere felger til noen er jeg nok dessverre avhengig av å låne bil. Nå er nok lillehammer litt langt unna uansett.

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

jeg er veldig interessert i de; kan hente de i morgen hvis du fortsatt har de!

Mvh Thomas

Hei.

Felgene skal jeg forsatt ha, med mindre noen har tatt dem. Jeg har mulighet for å levere fra meg de i morgen formiddag/tidlig ettermiddag.

Om det er noe kan jeg nås på 47059031 (ikke ring; Høytaleren har blitt såpass dårlig at alt høres ut som det samme stort sett. Dessuten foretrekker jeg meldinger).

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...