Muffins Skrevet November 23, 2008 Skrevet November 23, 2008 nei M40 sug stor k**. gå for 328 du, bare ikke kjøp japansk
Inline six Skrevet November 23, 2008 Skrevet November 23, 2008 B28 har smidd veivaksel og M3 kasse. Noe de andre ikke kan skilte med
lynvingen Skrevet November 23, 2008 Skrevet November 23, 2008 har eid bmw og impreza wrx . og en impreza er en moro bil hele åre ,
Ole@Automote Skrevet November 23, 2008 Skrevet November 23, 2008 Jeg har en sånn derre impreza nå og kan ikke si jeg er imponert, men så er jeg vant til Kvalitet også!! Første som irriterte meg var mangelen på ett lite rom i midt konsollen til å legge litt skrammel i, hanskerommet er for lite også. Kjøre opplevelsen er rett og slett dårlig men fram kommer den.
Sandersen Skrevet November 23, 2008 Skrevet November 23, 2008 var ikke kjøre opplevelsen på imprezan noe? jeg vurderer preza wrx som nestekjøps bil, men veit ikke noe om dem egentlig.. bare syntes dem er kule.
Thomassino88 Skrevet November 23, 2008 Forfatter Skrevet November 23, 2008 jaha.syns den er litt fin,men blir nok bmw
hagenisse Skrevet November 23, 2008 Skrevet November 23, 2008 Hvorfor gjør du ikke noe med det? bytt til M50 innsug og få omprogramert hjærnen, å vips du har fått en "ny" bil for 10k Ting tar tid! Jeg har aldri sagt at min bil går direkte dårlig, men den er absolutt ikke turtallsvillig og responsen er laber. Kamerat med turtallsjapse omtaler den bare som "lastebilmotor" og jeg er langt på vei enig.. At mye kan bedres relativt enkelt er selvsagt kjekt, men det forandrer ikke det faktum at motoren orginalt er en relativt trist affære. Min forrige M42 sperret på omtrent samme sted som min M52 (ca 6500rpm). M42'en var likevel MYE mer turtallsvillig og med respons av en annen verden. At den er langt svakere over hele registeret har ingenting med saken å gjøre. Ikke bli fornærma da "hagenisse" Ta og lytt til "J Hofstad" du, han vet hva han snakker om Fornærmet skal det mye til; lurte bare på om du kunne utdype hvilke påstander som var til å grine av jeg..
Torbjørn H Skrevet November 23, 2008 Skrevet November 23, 2008 Har en 328 selv, vil bare si at den er voldsomt god å kjøre. Fint drag, men uansett en turtallsvillig motor. Fint drag, men M40'en min er mer turtallsvillig. M40 ? og hvilken planet kommer du fra da? m40 er desidert den VÆRSTE motoren bmw noen gang har produsert. er jo en grunn til at disse motoren kastes når de har gått over 200 og turtallsvillig ? m42b18 er villig m40b18 er slappere en gjordfræsen til far Fra samme planet som du. Sa ikke på noen måte at M40en er bedre enn en 328 i noe som helst! Men der M40en er på sitt sterkeste, er det på tide å gire med "lastebilmotoren" som hagenisse sa. Derfor kalte jeg den mer turtallsvillig. Ble det så feil?
crizi Skrevet November 23, 2008 Skrevet November 23, 2008 m40 er jo konge jaggu har jeg hatt en m40 som tålte alt av juling den fikk.. har utrolig mange minner med m40
Dirty Skrevet November 23, 2008 Skrevet November 23, 2008 Har en 328 selv, vil bare si at den er voldsomt god å kjøre. Fint drag, men uansett en turtallsvillig motor. Fint drag, men M40'en min er mer turtallsvillig. M40 ? og hvilken planet kommer du fra da? m40 er desidert den VÆRSTE motoren bmw noen gang har produsert. er jo en grunn til at disse motoren kastes når de har gått over 200 og turtallsvillig ? m42b18 er villig m40b18 er slappere en gjordfræsen til far Fra samme planet som du. Sa ikke på noen måte at M40en er bedre enn en 328 i noe som helst! Men der M40en er på sitt sterkeste, er det på tide å gire med "lastebilmotoren" som hagenisse sa. Derfor kalte jeg den mer turtallsvillig. Ble det så feil? I mitthode og fornuft, så er ikke m40 no turtallsvillig maskin. retteresakt en søppelmaskin, ja har hatt enedel av de for å si det sånn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå