-Roger- Skrevet November 19, 2008 Share Skrevet November 19, 2008 Da har vi diskutert litt her hjemme og bestemt oss for å prøve og selge touringen vår. http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... l&tot=null Bilen fremstår som godt holdt, meget tight og fin. Alle servicer fulgt. Gode dekk både sommer og vinter. Kan ikke si bilen er 100% strøken, men vil påstå den er godt holdt og veldig bra stand. 213 000 KM Chippet hos Norman Trimchip.com til 166 hk og 350 nm Noe av utstyr: - Sportspakke innvendig - Xenon - Klima - Kjørecomputer - Midtarmlene - Delskinn - Multifunksjonsratt - Cruisecontrol - Antispinn - 4X el vindu - Varme seter - Ryggesensor Prøver oss på 119 000 kr... Jeg kan nåes på tlf 45 47 27 00 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet November 24, 2008 Forfatter Share Skrevet November 24, 2008 Ny Pris! 119 000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet November 25, 2008 Forfatter Share Skrevet November 25, 2008 bump... Vil bare nevne igjen at bilen er veldig tight og fin i forhold til km stand... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet November 26, 2008 Share Skrevet November 26, 2008 Så denne på finn.no, og må si jeg sikla på den. Hvordan er den i lakken? Stand osv.? Hvordan er det med rust på disse bilene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet November 26, 2008 Forfatter Share Skrevet November 26, 2008 Så denne på finn.no, og må si jeg sikla på den. Hvordan er den i lakken? Stand osv.? Hvordan er det med rust på disse bilene? Bilen er bra stand og pen i både karosseri og interiør. Et par småting er det dessverre.. PM sendt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2008 Bump! Ny pris og sistepris. Hvis ingen vil betale 110 000 blir den beholdt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 hvordan er støynivået på den motoren her, og hvordan er komforten i e46 sammenliknet med e39? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2008 hvordan er støynivået på den motoren her, og hvordan er komforten i e46 sammenliknet med e39? Den går dessverre ikke så stille, Det er jo en diesel... Men har ærlig aldri reagert noe spesielt mer på denne enn andre biler. Det med komfort må nesten noen som har hatt både e46 og e39 svare på. Men vil tro komforten er bedre i e39. Pleier å være slik med større biler. fordelene må vel være, at den er mindre (fordel for noen ), mindre forbruk og motorkraft. Og selvfølgelig utseende for de som liker 3 serien bedre enn 5 serien som meg selv. EDIT: Nå tenkte jeg litt kjapt her Du mener vel støy inne i coupe'en? Jeg tenkte støy i motor utenfor bilen på tomgang. Inne i bilen ved kjøring er det IKKE mye støy... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Desember 9, 2008 Share Skrevet Desember 9, 2008 Kjørt noen slike 2,0D som har vært chipet, og kan ikke si annet enn at det er en drøm å kjøre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet Desember 13, 2008 Share Skrevet Desember 13, 2008 anbefales på det sterkeste disse bilene her! Går brukbart og veldig billig på drivstoffet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Desember 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2008 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg