Torbjørn H Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 Hva slags felger er det du har Cathrine? Edit: så det nå, i tråden om bilen din
Cath Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 Kunne tenke meg og bytta ut disse felgene med maken til de som Vmaxx har på sin på første sida, de er utrolig tøffe:) Men de koster vel litt tenker jeg.
Bauge Racing Skrevet Mars 3, 2009 Skrevet Mars 3, 2009 min bil . og d et merke oppe i ruten er vekke og blir soting frame og
Cath Skrevet Mars 4, 2009 Skrevet Mars 4, 2009 Fin bil:) Driver du å øvelseskjører også eller? Ser det er en L i bakruta på siste bildet
Bauge Racing Skrevet Mars 4, 2009 Skrevet Mars 4, 2009 nei er broren min som har lånt den når eg var på sjøen er så kry for å kjøre bimmer ...senk em vet eg ikke heilt var sånn når eg kjøpte den så kan desverre ikke svare på det enda .. men ska sjekke det ut
caaatooo Skrevet Mars 4, 2009 Skrevet Mars 4, 2009 Mange virkelig flotte E34'er her! Dette blir noe OT, men temaet er i alle fall innenfor E34: Er det noen som har til salgs, eller vet om andre som skal selge, en strøken/forholdsvis strøken E34? Helst i svart/mørk farge. Send meg gjerne PM om dette
S.Hafsmo Skrevet Mars 5, 2009 Skrevet Mars 5, 2009 alt er jo til salgs om du kommer med rette pengen. evt. en 850i
Bauge Racing Skrevet Mars 5, 2009 Skrevet Mars 5, 2009 sattan hater folk som ska kjøre på andre sine biler og bare stikk av :@ arg noen som kjørte på min e34 i dag .. ikkje store skaddene men blir iritert ass :@
Rayen Skrevet Mars 5, 2009 Skrevet Mars 5, 2009 Mye strøkne E34'er her.. Tror eg må ha meg en selv snart..hehe:)
Rayen Skrevet Mars 5, 2009 Skrevet Mars 5, 2009 gamlebilen 520i med 17 og 19" felger Denne var jo sykt grom:) Kor går denne bilen no då?..Kan ikke huske og sett denne her i Bergen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå