hylle Skrevet April 10, 2010 Share Skrevet April 10, 2010 Feit den! Men senk den endel foran! kan bruke fjærer fra e34 å! Her er bilde av 740i'en før jeg solgte den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet April 10, 2010 Share Skrevet April 10, 2010 ja kanskje jeg ska gjør det ja, men blir ikke med det første akuratt Blir ikke lærling før om litt over 1 år, sku egentlig blitt lærling nå etter sommeren men så bytta jeg linje ifjor.. Skal vertall få hvite blinklys i den, blir så mye bedre med en gang Strøken den bilen din da ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 10, 2010 Forfatter Share Skrevet April 10, 2010 tror muligens det blir e32 igjen på meg..hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet April 10, 2010 Share Skrevet April 10, 2010 Jøss egen tråd til E32 har jeg ikke sett før. Hadde ikke sett for meg å noen gang kjøpe meg E32 men så handla jeg en 730i med manuell på impuls nylig Bytta bensintank i dag pga. av rusthull. Ellers har jeg bestillt nye casterstag foran og bremsebånd til parkbrems. Skal også senke, har tenkt å kjøpe eibachsettet som senker mer foran enn bak da disse er usakelig høye foran i forhold til bak. Sliter litt med at den er tungstartet men skal ta en titt på det i nærmeste fremtid. Comfy bil med greit drag til en gammel M30 å være Forresten, flere en meg som har sett at nyeste sjuern altså F01 har fått samme utforming/design av baklyktene som E32 har/hadde? Team Halland reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 10, 2010 Forfatter Share Skrevet April 10, 2010 Ja baklysene ligner...Håper det kommer baklys til e32 med samme lyssetting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet April 13, 2010 Share Skrevet April 13, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saetern750 Skrevet April 13, 2010 Share Skrevet April 13, 2010 kjøpte min 750ila i fjor høst! storfornøyd med bilen, selv om jeg har vært litt plaget med noe småting! komfort og kjøreegenskaper er jo veldig bra...og den går jo passe godt også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet April 13, 2010 Share Skrevet April 13, 2010 Hvor mye bensin bruker en 730v6 på lankjøring ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet April 13, 2010 Share Skrevet April 13, 2010 Hvor mye bensin bruker en 730v6 på lankjøring ? Rekkeseks Min gikk på 0.7 opp og ned til Valdres, type landevei med hastighet 80-90! ble noen forbikjøringer ved bruk av kick-down også Til Våler gikk den på 1.2, da med mye stopping og småkjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet April 13, 2010 Share Skrevet April 13, 2010 Hvor mye bensin bruker en 730v6 på lankjøring ? Rekkeseks Min gikk på 0.7 opp og ned til Valdres, type landevei med hastighet 80-90! ble noen forbikjøringer ved bruk av kick-down også Til Våler gikk den på 1.2, da med mye stopping og småkjøring. Ikke mer ? Bykjøring da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet April 13, 2010 Share Skrevet April 13, 2010 Hvor mye bensin bruker en 730v6 på lankjøring ? Rekkeseks Min gikk på 0.7 opp og ned til Valdres, type landevei med hastighet 80-90! ble noen forbikjøringer ved bruk av kick-down også Til Våler gikk den på 1.2, da med mye stopping og småkjøring. Ikke mer ? Bykjøring da ? Sikkert nok, har ikke fått den under 1.5 her hvor jeg bor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet April 13, 2010 Share Skrevet April 13, 2010 min e32 :D ,se egen salgstråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet April 13, 2010 Share Skrevet April 13, 2010 ooooooi, kunne gjerne sitti baki den der ja;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 13, 2010 Forfatter Share Skrevet April 13, 2010 Me love ure car Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrElg Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 Ut på tur, bare sur. Tatt med mob, se opp for pixler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå