Steffan C Skrevet November 20, 2008 Share Skrevet November 20, 2008 Ser bra ut den aerody. utgaven også, men jeg hadde helt klart gått for M-Tech . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen^^ Skrevet November 21, 2008 Forfatter Share Skrevet November 21, 2008 såg jo vildig fin ut på bildene til Arild G. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen^^ Skrevet November 21, 2008 Forfatter Share Skrevet November 21, 2008 trur da blir m5 eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet November 23, 2008 Share Skrevet November 23, 2008 Synes aerodynamic fanger'n var finest jeg! Hvor får man tak i en sånn en? Har ikke sett den før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet November 23, 2008 Share Skrevet November 23, 2008 noen som vett hvor mye et sånt kit koster? mye arbeid å montere det ? tenker på passform å hvordan festes det ? sparkel å drit ? :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå