Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Selger unna et par kliss nye Top Speed Performance rustfrie eksosmanifolder.

Kjøpte inn disse til min E30 M3 med S50B30 motor for at manifoldene skulle gå klar av stabstaget forran, men jeg har bestemt meg for å sveise om de originale.

!OBS! Manifoldene er beregnet for E36 med M50 eller S50 motor!

Kommer komplett med pakninger.

Meget pene manifolder! Uttak til to lambdasonder (m/ blendeplugg om ikke begge er i bruk)

Disse er fine ved M50 / S50 konvertering i E30.

Selges HBO 1500,- + evt. frakt! (Ny pris ca. kr. 4500,-)

Budrunden varer 7 dager fra første bud!

IMG_0098.JPG

IMG_0099.JPG

IMG_0100.JPG

IMG_0102.JPG

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
hva er diameteren på de rørene som resten av eksosen skal festes på?

Den ene er 2" innvendig og den andre 2" utvendig. Altså at man får et 2" rør inni den ene og et 2" rør utenpå det andre. Mener jeg og huske.

Så lurer jeg på hvor du har fått kjøpt det til 4500,- ?

Skrevet
passer dette på alle m50 motorer ? eller bare i e36

Det stod at de var til E36 da jeg kjøpte de, men om de passer f.eks. E34 vet jeg ikke.

Passer også som sagt E30 konvertert til M50 eller S50.

Men om du har M50 med originale grenrør i en E34, så regner jeg med at disse skal passe da de har nogenlunde samme utforming som originalrørene på en E36.

Fortsatt til salgs folkens! Jeg tør påstå at dette er BILLIG for ubrukte, rustfrie eksosmanifolder! ;)

Skrevet
passer dette på alle m50 motorer ? eller bare i e36

Det stod at de var til E36 da jeg kjøpte de, men om de passer f.eks. E34 vet jeg ikke.

Passer også som sagt E30 konvertert til M50 eller S50.

Men om du har M50 med originale grenrør i en E34, så regner jeg med at disse skal passe da de har nogenlunde samme utforming som originalrørene på en E36.

Fortsatt til salgs folkens! Jeg tør påstå at dette er BILLIG for ubrukte, rustfrie eksosmanifolder! ;)

Veit at det er noen biler med f.eks aircondition at det blir dårlig plass eller ikke passer veit du noe om dette.

Vis du garranterer de passer m3 e36 uten modifikasjoner kjøper jeg de. Passer de ikke så får du de i retur...

Hvilket merke er det forresten?

Type stål?

Ok?

Skrevet

Mener huske er forsjellig dele nr i etk på e36 og e34 m50 eksosmanifolden. Tror den ene manifolden har litt annen knekk på . Mulig det passer uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...