Gå til innhold

varme i setene er der men virker ikke :S

Anbefalte innlegg

Skrevet

satte i skinn i bilen min i sommer. skinn stolene er det varme i samt lakt opp ledninger til de. hadde ikke varme i de før. men de virker ikke. noen som vett hva problemet er ? et rele eller en sikring eller noe lurt som må til får å få noe effekt i ledningene som var lakt opp orginalt :)

TFAH

Giljen

Skrevet

de virket når de sto i den andre bilen :)

jeg har koblet de til kontaktene som passer :) de lå under teppet å lurte :) jeg ser for meg at det er et "rele" "sikring" eller noe sånt lurt som mangler :)

Skrevet

jeg har ikke målt :S men er 100% sikker på at de har lakt opp de kablene til stolene. men igjen tror jeg ikke det er støm. pga det mangler noe ? jeg er helt blå på dette men store casen kan det ikke være

Lurende GiljeN

Skrevet

Men altså, ville jo målt om du har strøm i kontakten først.. Hvis ikke, kan det jo hende at det ikke er koblet til i sikringsboken.. Hva med bryter for dette? Har du det i bilen?

Skrevet

klart det er bryter på de :) den standars som er på siden av stolen "S" "SS" alt etter om du skal ha masse eller lite varme :) men faen dah! er ikke noe eletriker jeg ;) hehe skal se hva jeg kan få gjort :) takker for all hjelp uansett :D å er det noen som har vert borti det før så bare skrik ut ;)

Mvh GiljeN

Skrevet

Dersom det ikke har vært varme i setene før i bilen din må du antageligvis installere relé og sikring. Bør ikke være noe hokus pokus :P

Skrevet
har samme problemet på min e39. i følge jæger her i bergen e det varme elemtene i setet som har røket.

Disse varme trådene sitte inne i et tynt teppe. Varmetrådene er veldig tynne. ca 0.7 mm tykke ca og ryker veeeldig lett etter de har stått lenge i bil. Vis du har en 10 år gammel bil f.eks så kan du tenke deg slitasjen på dette hver gang du hiver/setter deg ned i sete..

Men mulig bare og et rele eller sikring. Men skjer veldig ofte at disse trådene bøyer seg å så brenner seg selv i stykker slik at det blir brudd...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...