GiljeN Skrevet November 20, 2008 Skrevet November 20, 2008 satte i skinn i bilen min i sommer. skinn stolene er det varme i samt lakt opp ledninger til de. hadde ikke varme i de før. men de virker ikke. noen som vett hva problemet er ? et rele eller en sikring eller noe lurt som må til får å få noe effekt i ledningene som var lakt opp orginalt TFAH Giljen
GiljeN Skrevet November 20, 2008 Forfatter Skrevet November 20, 2008 det må da være noen som vet ? er ikke store problemet trodde jeg
Glennski Skrevet November 20, 2008 Skrevet November 20, 2008 Du sier du har satt inn skinnstoler med varme.. Hvor har du koblet disse? Hvor har du hentet strøm fra?
blå528bergen Skrevet November 20, 2008 Skrevet November 20, 2008 har samme problemet på min e39. i følge jæger her i bergen e det varme elemtene i setet som har røket.
GiljeN Skrevet November 20, 2008 Forfatter Skrevet November 20, 2008 de virket når de sto i den andre bilen jeg har koblet de til kontaktene som passer de lå under teppet å lurte jeg ser for meg at det er et "rele" "sikring" eller noe sånt lurt som mangler
Glennski Skrevet November 20, 2008 Skrevet November 20, 2008 Er det strøm i de kontaktene du har koblet deg til da?
GiljeN Skrevet November 20, 2008 Forfatter Skrevet November 20, 2008 jeg har ikke målt :S men er 100% sikker på at de har lakt opp de kablene til stolene. men igjen tror jeg ikke det er støm. pga det mangler noe ? jeg er helt blå på dette men store casen kan det ikke være Lurende GiljeN
Glennski Skrevet November 20, 2008 Skrevet November 20, 2008 Men altså, ville jo målt om du har strøm i kontakten først.. Hvis ikke, kan det jo hende at det ikke er koblet til i sikringsboken.. Hva med bryter for dette? Har du det i bilen?
Steffan C Skrevet November 20, 2008 Skrevet November 20, 2008 Skal bare være å kople + & -, som du selvfølgelig vet det er strøm på. Jeg ville også fått målt motstand på varmekablene i samme slengen, for sjekk av brudd .
GiljeN Skrevet November 20, 2008 Forfatter Skrevet November 20, 2008 klart det er bryter på de den standars som er på siden av stolen "S" "SS" alt etter om du skal ha masse eller lite varme men faen dah! er ikke noe eletriker jeg hehe skal se hva jeg kan få gjort takker for all hjelp uansett å er det noen som har vert borti det før så bare skrik ut Mvh GiljeN
kje Skrevet November 20, 2008 Skrevet November 20, 2008 Dersom det ikke har vært varme i setene før i bilen din må du antageligvis installere relé og sikring. Bør ikke være noe hokus pokus
Bmw mann Skrevet November 21, 2008 Skrevet November 21, 2008 har samme problemet på min e39. i følge jæger her i bergen e det varme elemtene i setet som har røket. Disse varme trådene sitte inne i et tynt teppe. Varmetrådene er veldig tynne. ca 0.7 mm tykke ca og ryker veeeldig lett etter de har stått lenge i bil. Vis du har en 10 år gammel bil f.eks så kan du tenke deg slitasjen på dette hver gang du hiver/setter deg ned i sete.. Men mulig bare og et rele eller sikring. Men skjer veldig ofte at disse trådene bøyer seg å så brenner seg selv i stykker slik at det blir brudd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå