skychris Skrevet November 20, 2008 Share Skrevet November 20, 2008 Hei! Eg undrar på kva som kan vere gale med min automobil, av typen Bayern motor werken 316! Årgang 2003 Straumbeholdarboksa blei diverre tom, og etter det har eg hatt problem med min automobil! Eg har prøvd og skifte både gnistfykjarar og straumbeholdarboks, men min automobil er fortsatt daud! Kva kan dette vere? - Kan dette vere grunnet spoling på asfalt, og svært dårlige veger til tider? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomerikk Skrevet November 20, 2008 Share Skrevet November 20, 2008 Kanskje du lyt gå til apoteket å kaupe petroleum? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet November 20, 2008 Share Skrevet November 20, 2008 Er dette kødd? Ble usikker etter jeg leste inlegget ifra tomerikk.. Skriv bokmål.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet November 20, 2008 Share Skrevet November 20, 2008 ja, for all del skriv bokmål. Står i forum reglene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomerikk Skrevet November 20, 2008 Share Skrevet November 20, 2008 Det var jo tilnermet bokmål, eller riksmål som det het for hundre år siden. Men for de historieløse for jeg prøve å "oversette". skychris har problemer med å få start på bilen etter att batteriet gkk tomt, han har byttet det og tennpluger. bilen vil fortsatt ikke starte. Til det svarte jeg att han kanskje ikke hadde bensin. (Det hette petroleum og måtte kjøpes på apoteket da det ikke fantes mange bensinstasjoner dengang). Det var jo lite opplysninger til å gi noe bedre svar. Håper dette hjalp dere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondbrandsen Skrevet November 20, 2008 Share Skrevet November 20, 2008 He he, lættis Og det kom fra en som virkelig synes at man bør holde seg til bokmål på forum.. Samboern er fra Ålesund da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet November 20, 2008 Share Skrevet November 20, 2008 haha, kjipt med bilen, herlig skrevet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomerikk Skrevet November 21, 2008 Share Skrevet November 21, 2008 Skremte vi bort trådstarter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet November 21, 2008 Share Skrevet November 21, 2008 Leksen han lærte var vel at dumme spørsmål (eller dumt stilte spørsmål) gir dumme svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skychris Skrevet November 24, 2008 Forfatter Share Skrevet November 24, 2008 Takkar for alle nyttige svar eg fikk hjå dykk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå