takaasen Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 Hei igjen. stempler råder blokk og veiv. har du det ennå. kan komme og hente det. må bare låne bil først.
Gjest Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 blokk og topp skal kastes til uka. blokk topp og bånn panne sitter sammen enda. for motoren er tett. den er ikke tømt for olje. gis bort v henting.
takaasen Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 ikke kast noe du, skal komme å rydde hos deg jeg. du trenger ikke å skru noe fra verandre. kan plukke med meg alt jeg får av den motoren. bor i stavanger, når passer det at jeg kan komme?
Gjest Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 kaster senest torsdag uansett. for må rydde plass i garagen. hent så fort som mulig du. passer i morgen og søndag eller dagtid hele uka
takaasen Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 jeg kjører nå fra stavanger. kan være hos deg i lørdag run 14 15 tiden. jeg har mob nr dit.
Gjest Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 må være gal du. kjøre så langt for å hente en m43 med rådebank.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå