Gå til innhold

E30 Alpina C2 Cab.

Arild G.
 Share

Anbefalte innlegg

Drygt prisa de derre Alpina greiene, den fronten der der det dårligste jeg ser på BMW ser ut som en brøyteplog og veldig 80 tall med alle de kule stripene, nei til den prisen så er det bare e30 M3 som duger av 80 talls bilene 8)

Syns denne fronten er noe av det tøffeste man kan ha på en E30 jeg. Vedsiden av M-tech2 og E30 M3 da. Rå flott klassiker som sikkert er verdt hver ei krone. Men dumt der ikke er bilde av interiør og motorrom, det er et stort minus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne tråden ligger under "biler selges" og er en salgs annonse.

visst det skal diskuteres hvor mye overprisa dere synes bilen er og hvor mye råere alle andre biler er, så kan dere opprette en tråd under "annet bil og motor prat" eller ringe eieren selv og fortelle det. :roll:

angående tidligere eiere og historikk, så vet ikke jeg så mye om det. bilen har hvertfall hatt samme eier siden tidlig i år.

og jeg skal tipse eier om at det bør tas bilde av interiør og motorrom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bumper denne ved å fortelle at jeg skulle ønske garasjen min var større...og kontoen min da :cry:

Dette må da være en samlerbil av klasse.

Om den har hatt mange eiere eller ei, så er jo ikke denne bilen en bruksgjenstand, men et samlerobjekt på lik linje med kunst.

Lykke til med salget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...