Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan vel like greit begynde å skrive om mit lille prosjekt jeg også. har 1 96mod z3 1,9 som jeg har gjort litt på å skal gjøre lit mer på i løpet av vintern. ting jeg har gjot er å bytte alt under bilen å montert coilover å k sport topp lager bak, lakka opp at fangere, panser ,h.bakskjerm å side deksel.( hadde et lite møte med 1 grøft å 1 stein røys i oktober 2006. takserte skader til 168000) satt på 8x18 foran m 235/40 å 9,5x18 bak m 265/35 dekk. begyndt med litt stereo. har montert eonon dvd m 7" flipp scren( søppel spiller ) 1 groud zero 8" og 2 10" rockford p3 slimm suber, hertz / rockford 5 1/2" frontsystem. 2 monoblokker. 1 harmankardon og 1 infinyti og 1 4kanals us.amps forsterker. planene for vintern er:

-ny stereo (finner altid noe nytt jeg har lyst på)

-bygge turbo (bytte ut all innmat å alt som trengs)

-k-mac justerbart cmber/caster topplager foran

-k-mac camber justerings sett bakk

-356mm skiver og 8 stempel caliper foran

-330mm skiver og 6 stempel caliper bak

-18" dotz hanzo m gate slick som "herje/bane felger". kommer til beholde di felga jeg har som "pynte felger".

-påbegynde bygging av grom motoren.

tror det var alt forløbigt men dukker sikkert opp mer etterhvert.

tde3jnhglx2zyyz870b7.jpg

1u8nhaxrmp293guvb3vx.jpg

Skrevet

Morro med et Z prosjekt. Liker alle oppgraderingsplanene dine, utenom all det sterio greiene (ikke akkurat noe steriofreak jeg :lol: ). Syns også at splitterne på fanger ikke var så pent.

Men lykke te, blir spennende å følge med 8) .

Skrevet

Kult med flere Z'er! Men... camberjustering, gateslicks og enorme bremser... og stor stereo..? Jaha. :?

Pen bil og kule planer! Men dropp K-MAC greiene og kjøp noe skikkelig..

K-mac gjør da nytten, selv om det er noe skikkelig rallemikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...