CRAZY KID Skrevet November 20, 2008 Skrevet November 20, 2008 kan vel like greit begynde å skrive om mit lille prosjekt jeg også. har 1 96mod z3 1,9 som jeg har gjort litt på å skal gjøre lit mer på i løpet av vintern. ting jeg har gjot er å bytte alt under bilen å montert coilover å k sport topp lager bak, lakka opp at fangere, panser ,h.bakskjerm å side deksel.( hadde et lite møte med 1 grøft å 1 stein røys i oktober 2006. takserte skader til 168000) satt på 8x18 foran m 235/40 å 9,5x18 bak m 265/35 dekk. begyndt med litt stereo. har montert eonon dvd m 7" flipp scren( søppel spiller ) 1 groud zero 8" og 2 10" rockford p3 slimm suber, hertz / rockford 5 1/2" frontsystem. 2 monoblokker. 1 harmankardon og 1 infinyti og 1 4kanals us.amps forsterker. planene for vintern er: -ny stereo (finner altid noe nytt jeg har lyst på) -bygge turbo (bytte ut all innmat å alt som trengs) -k-mac justerbart cmber/caster topplager foran -k-mac camber justerings sett bakk -356mm skiver og 8 stempel caliper foran -330mm skiver og 6 stempel caliper bak -18" dotz hanzo m gate slick som "herje/bane felger". kommer til beholde di felga jeg har som "pynte felger". -påbegynde bygging av grom motoren. tror det var alt forløbigt men dukker sikkert opp mer etterhvert.
SSM Skrevet November 20, 2008 Skrevet November 20, 2008 Pen bil og kule planer! Men dropp K-MAC greiene og kjøp noe skikkelig..
Steffan C Skrevet November 20, 2008 Skrevet November 20, 2008 Morro med et Z prosjekt. Liker alle oppgraderingsplanene dine, utenom all det sterio greiene (ikke akkurat noe steriofreak jeg ). Syns også at splitterne på fanger ikke var så pent. Men lykke te, blir spennende å følge med .
Bimmerhansen Skrevet November 20, 2008 Skrevet November 20, 2008 har hatt sånn jeg, mine tips, bytt splitterne forran med riegerleppa, meget pen, og kjøp veltebøyler:D
hagenisse Skrevet November 20, 2008 Skrevet November 20, 2008 Kult med flere Z'er! Men... camberjustering, gateslicks og enorme bremser... og stor stereo..? Jaha. Pen bil og kule planer! Men dropp K-MAC greiene og kjøp noe skikkelig.. K-mac gjør da nytten, selv om det er noe skikkelig rallemikk.
///Mysild Skrevet November 21, 2008 Skrevet November 21, 2008 tøft.... men vingsene foran må bort, og vekk med engangsgrillnettingen
CRAZY KID Skrevet November 21, 2008 Forfatter Skrevet November 21, 2008 Kult med flere Z'er! Men... camberjustering, gateslicks og enorme bremser... og stor stereo..? Jaha. må ha litt av alt..... ikke sant
CRAZY KID Skrevet November 21, 2008 Forfatter Skrevet November 21, 2008 Pen bil og kule planer! Men dropp K-MAC greiene og kjøp noe skikkelig.. er k-mac dritt? har ikke noe erfaring med det. hva anbefaler du i stede for?
CRAZY KID Skrevet November 21, 2008 Forfatter Skrevet November 21, 2008 Snopebil! Haha, les "soperbil" jeg hah! HEY!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå