SpiXi Skrevet November 20, 2008 Skrevet November 20, 2008 hei spedometer funker som det skal og det er lys og alt er bare bensin temp turtals målern som ikke virker noen som vet hva dette kan vere=? har sett på alle sikringer og de er hele
Ellingsen B. Skrevet November 20, 2008 Skrevet November 20, 2008 sett på baksiden av speedometerhuset?Mins det er en egen kabelbunt som går til turteller?
mspec Skrevet November 21, 2008 Skrevet November 21, 2008 prøvd å banke litt? tipper det er dårlig kontakt
SpiXi Skrevet November 21, 2008 Forfatter Skrevet November 21, 2008 ok takk for hjelpen tenkte det kunne vere noe sån jeg å ;P er en komis som har problemer med det
bmwt Skrevet November 22, 2008 Skrevet November 22, 2008 er nok dårlig kontakt...hadde selv det samme problemet med min
evydaman Skrevet November 22, 2008 Skrevet November 22, 2008 Har det vært slik så lenge du har hatt bilen? Bytta hele speedometeret i E36n min og da virket ikke temp føler og turteller etter byttet. Viste seg at jeg hadde bøyd en pinne inne en kontakt bak på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå