conan Posted November 20, 2008 Posted November 20, 2008 Har sitti på en 86 mod 325i. Denne er ikke pen og tenger nok litt omsorg ja. Men sitter ventiler og fjører på den. Kam og vipparmer er fjerna. Har liggi ute en stund og kastes snart.
SteffenM2 Posted November 20, 2008 Posted November 20, 2008 Om du skal til Moss snart, kunne du ikke bare slengt den ifra deg på verkstedet da ? Alltid greit med en topp
conan Posted November 21, 2008 Author Posted November 21, 2008 Hehe, er jo aldri i moss jeg da kom og hent den så jeg blir kvitt den, som sagt er den ikke pen...
Bimmerlars Posted November 21, 2008 Posted November 21, 2008 Hva mener du med pen? En tur i delevaskeren så er den strøken eller er det knuste forbrenningskammer og sprekker osv?
conan Posted November 21, 2008 Author Posted November 21, 2008 Er nok litt mere som skal til enn delevasker gitt. Om det er sprekker vet jeg ikke, men føringene til vipparm stengene er ripete og stygge etter en brutal demontering. Tenkte mest på som deletopp. Er hele og fine ventiler og fjører på den.
Recommended Posts