sondred Skrevet November 21, 2008 Share Skrevet November 21, 2008 Som topic sier, noen som har en til overs? ikke så langt unna skien i telemark, helst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaihore Skrevet November 21, 2008 Share Skrevet November 21, 2008 Som topic sier, noen som har en til overs? ikke så langt unna skien i telemark, helst 'jeg har, men hvet ikke om jeg greier å få den ut hel:P er den klipset fast, eller er den limt? bor i møre og romsdal, ca ved ålesund. pm om det skulle vere intresangt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet November 21, 2008 Share Skrevet November 21, 2008 Som topic sier, noen som har en til overs? ikke så langt unna skien i telemark, helst 'jeg har, men hvet ikke om jeg greier å få den ut hel:P er den klipset fast, eller er den limt? bor i møre og romsdal, ca ved ålesund. pm om det skulle vere intresangt;) Ålesund er jo veldig veldig langt unna skien da hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondred Skrevet November 21, 2008 Forfatter Share Skrevet November 21, 2008 skal ikke du være så negativ da Erik:P tar din snart jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnmfr Skrevet November 21, 2008 Share Skrevet November 21, 2008 skal ikke du være så negativ da Erik:P tar din snart jeg.... tror erik kan slappe av jeg, greide jo ikke og ta ut den du FIKK av meg engang jo hehe;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondred Skrevet November 21, 2008 Forfatter Share Skrevet November 21, 2008 gadd ikke:P blei så mye stress atte:D men nå må jeg jo faen meg stresse... oppkjøring t torsdag å bilen går i lakkboksen i kveld:S felgene er ferdige å:D:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet November 21, 2008 Share Skrevet November 21, 2008 Opkjøring nå til torsdag? Ey Ikke ta bakruta mi nei fyfy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olavesen Skrevet November 21, 2008 Share Skrevet November 21, 2008 bilen min ligger vell syl tynt ann den nå da . siden den står ved siden av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondred Skrevet November 21, 2008 Forfatter Share Skrevet November 21, 2008 ja d kan jeg just tell you! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olavesen Skrevet November 21, 2008 Share Skrevet November 21, 2008 du kan prøve:P. da tar jeg felgene dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet November 21, 2008 Share Skrevet November 21, 2008 du kan prøve:P. da tar jeg felgene dine eller triller den ut av garasjen din? hehe Sorry ot Sondre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olavesen Skrevet November 21, 2008 Share Skrevet November 21, 2008 hehe . nei faen han har hjulpet meg sjokk mye med å få rydda å med bilen . så kan ikke det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondred Skrevet November 21, 2008 Forfatter Share Skrevet November 21, 2008 nå ligger den bakruta di dårlig ann her syntes jeg Erik:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olavesen Skrevet November 21, 2008 Share Skrevet November 21, 2008 trenger du hjelp sondre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet November 21, 2008 Share Skrevet November 21, 2008 Nei nei nei !! Coupe ruta passer nok ikke heller (håper jeg) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå