turbo2 Skrevet November 21, 2008 Skrevet November 21, 2008 Har en del tråder ute nå, så tenkte jeg kunne sammle alt som jeg skal selge her i denne tråden PRISENE ER BARE VEILEDENDE!! GI BUD! Send meg bud på sms, mail eller her i tåden! Alle priser er + frakt! KUN FORHÅNDS BETALING! Kan hentes i lillestrøm. Delene blir plukket av bilen etter som det blir solgt. dypdykk@hotmail.com 90170825 Frontfanger med ett knust tåkelykt: 800,- Baklamper med hvit blinklys, strøkne 1200,- M-Tec pedaler automat: 300,- Bakfanger med PDC meget pen. 800,- Bakluke med rust komplett med vindu og alt av visker motorer osv.. 1500,- Orginale tonede elektriske speil. 700,- Multifunksjons ratt til e39-e38 fra 96-01 1200,-
Stephan.s Skrevet November 24, 2008 Skrevet November 24, 2008 Kunne tenkt meg å se undersiden på luka hvis mulig.
bmw*327* Skrevet November 24, 2008 Skrevet November 24, 2008 skal ikke selge frontlyktene dine da? hvis de passer på sedanen så kan det hende jeg er intressert...
turbo2 Skrevet Desember 12, 2008 Forfatter Skrevet Desember 12, 2008 Gi bud! Fangere frem og bak+ bakluke selges uansett pris! Lyktene selges også....3000,- for paret med xenon ettermontert.
Ballder Skrevet Desember 12, 2008 Skrevet Desember 12, 2008 Noen bilder av underside/baksiden av falsen på luka + bilde av ramme som vinduet er festet/limet fast i. Snakker vi farlig nær rust hull av dimmensjoner her?
turbo2 Skrevet Desember 14, 2008 Forfatter Skrevet Desember 14, 2008 tar noen nye bilder av bakluka i morgen. Frontlamper noen?
turbo2 Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Skrevet Januar 1, 2009 Bakfanger og frontfanger+bakluke med vindu og ramme!!! til gi bort pris! Selges til første bud! ellers går det i søpla! GI BUD!!!!!
turbo2 Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Skrevet Januar 1, 2009 Frontlamper, Bakfanger og frontfanger+bakluke med vindu og ramme!!! til gi bort pris! Selges til første bud! ellers går det i søpla! GI BUD!!!!!
Erik S. Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 Hvilken farge er bilen? Hvordan er bakfangeren? riper og skraper?
turbo2 Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Skrevet Januar 1, 2009 Antrasit heter fargen. Er fangerene på bildet. Fangerene er veldig bra tror jeg.
-Vegard- Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 Bakfanger og frontfanger+bakluke med vindu og ramme!!! til gi bort pris!Selges til første bud! ellers går det i søpla! GI BUD!!!!! kommer med et skambud på 500inkl frakt for frontfanger jeg da..
wabby Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 Bakfanger og frontfanger+bakluke med vindu og ramme!!! til gi bort pris!Selges til første bud! ellers går det i søpla! GI BUD!!!!! kommer med et skambud på 500inkl frakt for frontfanger jeg da.. Inkl frak!? Har du regne på hvor mye det koster å pakke og sende? Ta å legg deg og kom med et nytt bud i morgen... Er jo latterlig, da må han jo faktisk betale for å bli kvitt fangeren. Ikke min tråd, men dette var provoserende.
Ballder Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 Bakfanger og frontfanger+bakluke med vindu og ramme!!! til gi bort pris!Selges til første bud! ellers går det i søpla! GI BUD!!!!! kommer med et skambud på 500inkl frakt for frontfanger jeg da.. Inkl frak!? Har du regne på hvor mye det koster å pakke og sende? Ta å legg deg og kom med et nytt bud i morgen... Er jo latterlig, da må han jo faktisk betale for å bli kvitt fangeren. Ikke min tråd, men dette var provoserende. Selges til første bud! ellers går det i søpla! GI BUD!!!!! Som man roper i vasken, får man svar...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå