Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
  Odd-M skrev:
  BreitBau skrev:
  Odd-M skrev:
Generelt er det jo totalt bingo å kjøpe gamle biler, særlig typiske ungdomsbiler som E36 er. Pene eksemplarer med ryddig historikk er gjerne mye dyrere enn de fleste som ligger til salgs. Jeg ville styrt LANGT unna ombygde, trimmede, grovt senkede og stylete biler. I mine øyne er de verdt en brøkdel av prisen kontra en original bil. Finner jeg en bil med "lexus-lykter", krombling, fjortispotte, foliedritt i frontruta, harry sportsratt og girkule, setetrekk osv forteller det meg alt jeg trenger å vite egentlig.

Jeg vet om mange som bare kjører ned bilene og selger før de må koste på dem nødvendige slitedeler. Dette går også igjen på endel stylede biler hvor det virker på meg som om eier bryr seg mer om hvordan det ser ut (i den grad utseendet kan sies å være vellykket) enn hvordan bilen er teknisk.

Jeg leter selv etter en bra og original E34, som etterhvert har blitt typiske ungdomsbiler det også. Det er svært vanskelig å finne noe interesant med ryddig historikk og en veltalende selger som vet hva han egentlig selger.

Som det sies over kan man "lese" det meste om bilen av måten selger prater i telefon. Jeg vet i allefall hvilken type selger jeg er ute etter.

OT:

Jeg kan selge til deg:D Men ikke for en brøkdel av prisen på en original 325 bare fordi den er stylet :D Alt er relativt..

Det er da overhodet ikke relativt. Hva du vil selge din bil for er meg fullstendig irrelevant. For meg er den verdt mye mindre enn en original bil.

Her kan du se hva en av dine venner har gjort med sin E36.

http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... l&tot=null

Vakkert?

FY for en stygg bil... Kunne komentert i det vide og brede, men blir vel politisk ukorrekt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...