hv motorsport Skrevet November 25, 2008 Skrevet November 25, 2008 hva er dette for vindu? er bare sportevo som har tynnere ruter ?
R Andersen Skrevet November 25, 2008 Skrevet November 25, 2008 Cecotto/Ravaglia-versjonene har lettere fangere, spoilere og ruter.
doffa Skrevet November 25, 2008 Forfatter Skrevet November 25, 2008 Stemmer at cecotto og revaglia har samme ruter som sportevo ja. ruten selges til han som bydde 1700,- du kan sende meg en pm med adressen din.
hv motorsport Skrevet November 25, 2008 Skrevet November 25, 2008 jeg har eid noen m3 er,, men min erfaringer er at kunn,sportevo har tynnere ruter ,på sidene bak,å bakvinduet,,med dette er da lett å måle,¨ på etk en er det kun evoen som har anneledes vinduer,men di er utgått,
doffa Skrevet November 25, 2008 Forfatter Skrevet November 25, 2008 jeg har eid noen m3 er,,men min erfaringer er at kunn,sportevo har tynnere ruter ,på sidene bak,å bakvinduet,,med dette er da lett å måle,¨ på etk en er det kun evoen som har anneledes vinduer,men di er utgått, samme hav etk sier. hadde to ruter til e30 m3 på lager den ene er fra cecotto og den andre er fra std m3. den fra cecotto er mye tynnere. å det er fakta. bak sideruter og barute tynne. kan godt måle ruten om noen tviler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå