frodekrs Skrevet November 22, 2008 Share Skrevet November 22, 2008 Skal ikke det gå an å skru av både anti spinn og anti skrens? Jeg holder inne dsc knappen en stund så begge lysa lyser. Bilen spinner, men der er noe som fortsatt bremser på framhjula. virker som antisladden slår inn fortsatt sjøl om den er skrudd av.? noen som har noe meining om hva det kan vere? Meiner at dette har virket tidligere at jeg kunne skru av alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet November 22, 2008 Share Skrevet November 22, 2008 Det hørtes veldig rart ut. Er jo som du sier at når du holder den inne en stund, så begynner begga lysene å lyse og alt skal være koblet ut. Slik er det på min, så skulle vel være likt på din og. Vet ikke hva det kan være, men prøvd flere ganger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frodekrs Skrevet November 22, 2008 Forfatter Share Skrevet November 22, 2008 ja prøvde fleire ganga no, men tidligere i dag meiner jeg den skrudde seg av som den skulle. men det er jo ett forferdli glatt føre ute no. prøvde å ta meg fart for å komme opp igjen til huset og da begynte den å bremse på fram hjula sjøl om alt var skrudd av. Men den har vert mye i bruk i kveld så får berre prøve igjen i morga om det kan vere noe som har hengt seg opp eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frodekrs Skrevet November 22, 2008 Forfatter Share Skrevet November 22, 2008 I dag når jeg prøvde bilen så virket det som det skulle igjen. da fikk jeg skrudd av antisladden uten problem. muli den bare hadde hengt seg opp eller noe slikt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå