2fast4u Skrevet November 22, 2008 Skrevet November 22, 2008 E39 1997mod monterte xenonlys i kjørelys langlys tåkelys nå. fant fort ut at jeg må ha canbusfix motstander på lysa da de blinket i hytt å pine.. men etter at jeg monterte xenon fjærnlys igår blinket hele greia. slå på fjærnlys så blinket alle lysene inne i bilen fort til de sluknet helt sammen med ryggelys skiltlys parklys alle lys inne i bilen. blinklys nødblink. ingenting virker. bare kjørelyd og baklys bremselys når jeg starter bilen.. lysbryteren er helt død også.... kan dette være lysmodulen? hvor sitter den? må den programeres?
tomerikk Skrevet November 22, 2008 Skrevet November 22, 2008 Det virker som du har tatt livet av lysmodulen. Den sitter under sparkepanelet forran døra på pasasjerside. Om det ikke sitter kondensatorer i canbus fixene bør du vurdere å montere det for å filtrere bort spenningssjokk som xenonboksene kan gi. kondensatorer bør være minst 16 volt - 4700 mikrofarad. Xenonboksene bør heller ikke stables på hverandre. ikke slå på flere sett samtidig.
2fast4u Skrevet November 22, 2008 Forfatter Skrevet November 22, 2008 Det virker som du har tatt livet av lysmodulen. Den sitter under sparkepanelet forran døra på pasasjerside. Om det ikke sitter kondensatorer i canbus fixene bør du vurdere å montere det for å filtrere bort spenningssjokk som xenonboksene kan gi. kondensatorer bør være minst 16 volt - 4700 mikrofarad. Xenonboksene bør heller ikke stables på hverandre. ikke slå på flere sett samtidig. har bestilt canbusfix shø..kommer om 14dager. foran døra på passasjersiden? på høgkant altså? vet hvordan det ser ut så. finner d nokk..er ikke den som er under hanskerommet nei? grundmodulen d tror jeg.. ja tror jeg har tatt livet av den ja.. bestilt canbusfix til 5serie så satser på at det stemmer . hos htrade.no
tomerikk Skrevet November 22, 2008 Skrevet November 22, 2008 Her er bilde av den og link: http://tech.bentleypublishers.com/servl ... %20E39.pdf
tomerikk Skrevet November 22, 2008 Skrevet November 22, 2008 Det er forøvrig riktig lysmodul du har på hånden fra magnus--. Slå til.
2fast4u Skrevet November 22, 2008 Forfatter Skrevet November 22, 2008 Det er forøvrig riktig lysmodul du har på hånden fra magnus--. Slå til. har sagt at jeg skal ha den jeg... koblet av -polen i natt. idag da jeg satte på polen igjen så virket d.. men tror den er sliten uanz. så jeg skal bytte den og montere canbusfix så blir det vel tenker jeg
2fast4u Skrevet November 22, 2008 Forfatter Skrevet November 22, 2008 mulig den bare trengte å resettes. bytter den bare etter at jeg har montert canbusfix på xenonlysa jeg. tryggest det... har vært slik en stund shø.. at lysene blinket ja... men det kan jo være fordi at jeg ikke hadde den motstanden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå