Pes Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Skrevet Desember 4, 2008 Bumper igjen jeg Vet det er noen jeg snakket med men som er blitt glemt bort, men det er bare å plinge på igjen. Det hender at det blir litt mye se
Steffen Røssland Skrevet Desember 4, 2008 Skrevet Desember 4, 2008 skriver her jeg, siden du ikke svarer på PM.. shortshiften du sendte meg passer ikke e36, så da vil jeg sende den tilbake og få pengene mine igjen skriften på pakkelappen var uleselig så jeg må nesten få adressen din også
Pes Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Skrevet Desember 5, 2008 Jeg får ikke svart på noen mail eller noe slikt denne helga, så er det noen spørsmål så send dem på sms eller ring meg. Nr. er 97538129 PS. Ikke benytt deg av detta nummeret sant det er noe relavant for temaet!
Pes Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Skrevet Desember 7, 2008 Jeg drar på ferie til Onsdagen(10/12), får derfor ikke solgt noe mer på bilen før ny året
Pes Skrevet Desember 31, 2008 Forfatter Skrevet Desember 31, 2008 Nå er jeg himme igjen! Jeg snakket med en del herfra som var interesserte i å kjøpe bilen hel slik den står rett før jeg dro på ferie. Det hadde vært fint om dere hadde kontaktet meg igjen, vist dere fortsatt er interessert da selvfølgelig.
denzow Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 hvor mye for panser,bagasjerom luken, og høyre framskjerm? og evt, den stanga i fronten på motor rommet, den som panseret låser seg i om du forstår?
BimmerMorten Skrevet Januar 5, 2009 Skrevet Januar 5, 2009 hvor mye for innstignings listene ? er di Strøkne ?
Jimhjem Skrevet Januar 5, 2009 Skrevet Januar 5, 2009 Hvor mye for angel eyes og begge skjermer foran?
kristols Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 Hei! Kan bakhjullstillinga brukes på en sedan? isåfall er jeg interessert i hele bakhjulsstillinga, muligens også diffen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå