Pes Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Skrevet Januar 8, 2009 - Panser er SOLGT - Høyre framskjerm er SOLGT - frontboks er SOLGT
Pes Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Skrevet Januar 8, 2009 Hvis det er interesse/behov for det, så er det mulighet for å kappe i karosseriet også
Z1 Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 Hvis det er interesse/behov for det, så er det mulighet for å kappe i karosseriet også Øvre del av torpedo ???
Pes Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Skrevet Januar 8, 2009 Hvis det er interesse/behov for det, så er det mulighet for å kappe i karosseriet også Øvre del av torpedo ??? kan selge den ja men ikke før jeg har solgt motoren helst
vetu03 Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 Innstegslister? Hvilken stand er disse`? Og pris..
Pes Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Skrevet Januar 8, 2009 de er ikke så veldig fine at det gjør noe, du kan komme med et bud (hadde egentlig ikke sett for meg at jeg fikk solgt dem, tror det er bedre å kjøpe de nye.)
Torgeir Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 Trenger den bryteren som stopper takluke i stengt posisjon. Tar gjerne hele uniten som står der med taklukemotor.
batty Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 Hvilken farge er dette, sterling silver? Har du venstre framskjerm enda?
Pes Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Skrevet Januar 11, 2009 Hvilken farge er dette, sterling silver? Har du venstre framskjerm enda? det er "sterlingsilber-metalic", og ja jeg har fortsatt venstre framskjerm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå