Sandrapija525i Skrevet November 22, 2008 Share Skrevet November 22, 2008 jeg har nylig kjøpt en bmw 525i som har en skade i front..det jeg lurer på er: kommer bilen igjennom eu-kontroll med denne..evt hva vil det koste å fikse dette? tror dere bilen er rammeskeiv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet November 22, 2008 Share Skrevet November 22, 2008 tror ikke bilen der er rammeskjev, Du vil vel få påpekning på EU om det er skarpe kanter etc. hvor skaden er og lykten ser ut til å ha mistet sin optimale belysningsevne samt et blinklys mangler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomerikk Skrevet November 22, 2008 Share Skrevet November 22, 2008 Nei! Løs støtfanger, Skarpe kanter, blinklys og sikkert lysjustering. fiks dette før du prøver. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet November 22, 2008 Share Skrevet November 22, 2008 Men da igjen koster det deg vel 300 spenn for en skjerm(brukt, eller uorginal fra koed) og da ser det plutselig ikke så skrekkelig ut lengre, eventuelt en kilo sparkel og ei slegge ! ; - ) Men vanskelig og si om noe har skjedd med forstilling som gjør at den ikke går igjennom EU pga det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buzz Skrevet November 22, 2008 Share Skrevet November 22, 2008 Og du kjøper en bil før du har sjekket opp dete? =S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet November 22, 2008 Share Skrevet November 22, 2008 De tar vel ikke bilen på 4 søylern og sjekker hjulvinkler på eu? da må det være at hjulene er synelig skjeive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandrapija525i Skrevet November 22, 2008 Forfatter Share Skrevet November 22, 2008 kjøpte bilen for 10.000 da;p sku egentli ikke selges,mn han ombestemte seg..bilen må ikke eu-godkjennes igjen før oktober 09.. mn lurte likevel på om dere kunne gi noen svar.. skal ha bilen på naftest mandag for å sjekke den for evt. rammeskeivhet..jeg å selger har i kontrakten at kjøpet oppheves hvis den er skeiv.mn selger har fortalt at spissinga må gjøres noe med.. men dere tror altså ikke den er rammeskeiv? frunnen til at jeg spør dere om dette er for at jeg virkeli ikke vil gi bilen tilbake:S fangeren henger ganske så fast..men vil denne skaden få bilen til å ikke gå igjennom kontrollen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandrapija525i Skrevet November 22, 2008 Forfatter Share Skrevet November 22, 2008 takker for svarene:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandrapija525i Skrevet November 22, 2008 Forfatter Share Skrevet November 22, 2008 noen flere svar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet November 23, 2008 Share Skrevet November 23, 2008 De tar vel ikke bilen på 4 søylern og sjekker hjulvinkler på eu? da må det være at hjulene er synelig skjeive Dom prøvekjørern jo, mærker om det er rar toe da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå