bmw735ia Skrevet November 22, 2008 Share Skrevet November 22, 2008 snufs jeg må selge min kjære bmw. kjøpte den i mars i mandal.go bil.har kosta på helt nye frontlys med angel eyes.helt nye baklys. nye sideblinklys og skjerm blinklys.det er pene crommede felger med dekk som er som nye.dimmensjonen er 235.40.18.det er svart dashboard med halve delen grått. og skinnseter forand og bak.det følger med vinterdekk på stålfelg. de er ikke av de beste. følger med gammle orginale frontlysa. og blinklysa. følger med noe deler til. blant annet et hjerne til motor. motor går bra. ser ut som den er overhalt. det er et rusthull i kanal men kun det. ellers er bilen hel. bilen gikk fra mandal og hjem. er noen timers kjøring. men girkassa ville ikke gå etter det. er en elektronisk feil . får feilkode i dashboardet. har prøvd og nulle ut koden men ikke fått det til. men det var på et privat verksted. har ikke vært på bmw med saken. mulig det er en liten bagatell. har bytta olje og filter i kassa, følger med en ekstra kasse. den fikk jeg beskjed om at skal funke. har ikke tid til, og sjekke. men motor og alt av lys funker bra.jeg har også kjøpt vite instrumentskiver med blå bakrundslys til og bytte. de ligger i eske som følger med. så bare i de delene jeg har kjøpt nye er det rundt 5-6000kr. så jeg synes dette er mye for penga. jeg har bytta ogmontert det som ikke gikk gjennom eu. så det er nok bare og vise den når hullet i kanalen er tettet. tror ikke det er noe problem. litt små mekking er det.jeg selger den med tungt hjerte. bilen har stått tørt og varmt i isolert garasje siden jeg henta den.skilter må kjøpes nye. ble levert i mars.følger med høytalere. de er nye. to stk bass på 1200w. 12 tomm. og 4 stk mindre.er og nye. var meningen og bygge anlegg.sender bilder på sms eller mail. har problemer med og legge inn bilder her.bilen har gått ca 260000. selges for 30000kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet November 22, 2008 Share Skrevet November 22, 2008 Mye lesing, lite bilder, Kjipt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw735ia Skrevet November 22, 2008 Forfatter Share Skrevet November 22, 2008 sender du nr til meg så skal jeg sende bilder. har problemer med og laste det ned. skal prøve på en annen pc.mulig xp er bedre enn vista der og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw735ia Skrevet November 22, 2008 Forfatter Share Skrevet November 22, 2008 folkens jeg har bilder av bilen på finn.no.søk på bmw 7 serie.og 30000kr. da kommer den opp. det er den bilen med en liten katt på.den er ikke til salgs. katten altså. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet November 22, 2008 Share Skrevet November 22, 2008 http://www.finn.no/finn/completeviewima ... Hovedbilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw735ia Skrevet November 22, 2008 Forfatter Share Skrevet November 22, 2008 takker der kom den. folkens pen bil.synd og selge den. men men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet November 22, 2008 Share Skrevet November 22, 2008 folkens jeg har bilder av bilen på finn.no.søk på bmw 7 serie.og 30000kr. da kommer den opp. det er den bilen med en liten katt på.den er ikke til salgs. katten altså. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg