Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 123
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
  M3 Yngve skrev:
  S.Hafsmo skrev:
hvor mye skal du ha for hengerfestet?

og evt. opphenget bak?

Har hele opphenget og alt. 2500,- kr ink noen godkjennings papirer eller hva det er. :D

og pris på hengerfestet?

Skrevet
  S.Hafsmo skrev:
  M3 Yngve skrev:
  S.Hafsmo skrev:
hvor mye skal du ha for hengerfestet?

og evt. opphenget bak?

Har hele opphenget og alt. 2500,- kr ink noen godkjennings papirer eller hva det er. :D

og pris på hengerfestet?

Er ALT til å montere henger feste + feste for 2500,-kr. Er det ikke opphenget til henger feste du mener?? Har aly bare til å skru på en annen bil. Mangler bare bolter. :D

Skrevet

Fant ut at henger feste koster over 6000.-kr nytt. :D Men koster 3400+ frakt oss Koed. Så da kan jeg selge dette for 2000,-kr + frakt.

Skrevet

ahh.. skjønner. jeg tenkte på hjulopphenget bak. for etter hva jeg har forstått finnes det noen ekstra mulgiheter for justering av hjulvinkel på M5 i forhold til andre E34. dog har jeg ikke klart å få bekreftet akkurat det..

Skrevet
  S.Hafsmo skrev:
ahh.. skjønner. jeg tenkte på hjulopphenget bak. for etter hva jeg har forstått finnes det noen ekstra mulgiheter for justering av hjulvinkel på M5 i forhold til andre E34. dog har jeg ikke klart å få bekreftet akkurat det..

Kan du få kjøpt vet du. Hva trenger du??

Skrevet

Hvor mye kortere er egentlig styringa? Og dette ang. justerbar bakstilling, noen som kan bekrefte/avkrefte? Er det camber eller spissing som kan justeres, eller begge?

Skrevet
  ole_m7 skrev:
Hvor mye kortere er egentlig styringa? Og dette ang. justerbar bakstilling, noen som kan bekrefte/avkrefte? Er det camber eller spissing som kan justeres, eller begge?

Vet ikke helt hvor mye kortere styringa er jeg. På M3 min, tror jeg det er en halv tørn ca. :D

Skrevet

På E34 org er det vel 3,5 (er på min) totalt. Om den er nede i rundt 3 runder totalt eller mindre er dette FINT

Kan du se om det er noe justering på bakstillinga? Ser dårlig på bildet..

Skrevet
  ole_m7 skrev:
På E34 org er det vel 3,5 (er på min) totalt. Om den er nede i rundt 3 runder totalt eller mindre er dette FINT

Kan du se om det er noe justering på bakstillinga? Ser dårlig på bildet..

Får ikke til å se hvor mye styringa går rundt. Har tatt av spindlene og hele fjærbeinet. Kan se etter om det er noe justeringer i morgen.

Skrevet

dette med justering av hjulstillingen bak var bare noe jeg hørte om når jeg dreiv å søkte litt rundt på bimmerforums.com i jakt etter en guide på justering av K-Mac's eksentriske foringer. da var det noen som mente at man kunne bytte til M5 oppheng da disse hadde justeringsmuligheter rundt svingarmsforingene(?).

altså foringene (lagrene, på M5) merket her:

m4oxqypjj7ajes58bmos.jpg

ikke meninga å lage arbeid for deg med dette Yngve. ;)

Skrevet
  S.Hafsmo skrev:
dette med justering av hjulstillingen bak var bare noe jeg hørte om når jeg dreiv å søkte litt rundt på bimmerforums.com i jakt etter en guide på justering av K-Mac's eksentriske foringer. da var det noen som mente at man kunne bytte til M5 oppheng da disse hadde justeringsmuligheter rundt svingarmsforingene(?).

altså foringene (lagrene, på M5) merket her:

m4oxqypjj7ajes58bmos.jpg

ikke meninga å lage arbeid for deg med dette Yngve. ;)

Ikke noe problem at jeg ser etter det vet du. Men er nesten sikker på at det ikke er noe å justre på der, men skal se etter i kveld. Gir beskjed her jeg :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...