S.Hafsmo Skrevet November 30, 2008 Skrevet November 30, 2008 hvor mye skal du ha for hengerfestet?og evt. opphenget bak? Har hele opphenget og alt. 2500,- kr ink noen godkjennings papirer eller hva det er. og pris på hengerfestet?
M3 Yngve Skrevet November 30, 2008 Forfatter Skrevet November 30, 2008 hvor mye skal du ha for hengerfestet?og evt. opphenget bak? Har hele opphenget og alt. 2500,- kr ink noen godkjennings papirer eller hva det er. og pris på hengerfestet? Er ALT til å montere henger feste + feste for 2500,-kr. Er det ikke opphenget til henger feste du mener?? Har aly bare til å skru på en annen bil. Mangler bare bolter.
M3 Yngve Skrevet November 30, 2008 Forfatter Skrevet November 30, 2008 Selger du speedo for 1200 inkl frakt? Nope, 1200,-kr + frakt, så har vi en deal.
M3 Yngve Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Skrevet Desember 1, 2008 Fant ut at henger feste koster over 6000.-kr nytt. Men koster 3400+ frakt oss Koed. Så da kan jeg selge dette for 2000,-kr + frakt.
S.Hafsmo Skrevet Desember 1, 2008 Skrevet Desember 1, 2008 ahh.. skjønner. jeg tenkte på hjulopphenget bak. for etter hva jeg har forstått finnes det noen ekstra mulgiheter for justering av hjulvinkel på M5 i forhold til andre E34. dog har jeg ikke klart å få bekreftet akkurat det..
M3 Yngve Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Skrevet Desember 1, 2008 ahh.. skjønner. jeg tenkte på hjulopphenget bak. for etter hva jeg har forstått finnes det noen ekstra mulgiheter for justering av hjulvinkel på M5 i forhold til andre E34. dog har jeg ikke klart å få bekreftet akkurat det.. Kan du få kjøpt vet du. Hva trenger du??
ole_m7 Skrevet Desember 1, 2008 Skrevet Desember 1, 2008 Hvor mye kortere er egentlig styringa? Og dette ang. justerbar bakstilling, noen som kan bekrefte/avkrefte? Er det camber eller spissing som kan justeres, eller begge?
M3 Yngve Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Skrevet Desember 1, 2008 Hvor mye kortere er egentlig styringa? Og dette ang. justerbar bakstilling, noen som kan bekrefte/avkrefte? Er det camber eller spissing som kan justeres, eller begge? Vet ikke helt hvor mye kortere styringa er jeg. På M3 min, tror jeg det er en halv tørn ca.
ole_m7 Skrevet Desember 1, 2008 Skrevet Desember 1, 2008 På E34 org er det vel 3,5 (er på min) totalt. Om den er nede i rundt 3 runder totalt eller mindre er dette FINT Kan du se om det er noe justering på bakstillinga? Ser dårlig på bildet..
M3 Yngve Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Skrevet Desember 1, 2008 På E34 org er det vel 3,5 (er på min) totalt. Om den er nede i rundt 3 runder totalt eller mindre er dette FINT Kan du se om det er noe justering på bakstillinga? Ser dårlig på bildet.. Får ikke til å se hvor mye styringa går rundt. Har tatt av spindlene og hele fjærbeinet. Kan se etter om det er noe justeringer i morgen.
S.Hafsmo Skrevet Desember 2, 2008 Skrevet Desember 2, 2008 dette med justering av hjulstillingen bak var bare noe jeg hørte om når jeg dreiv å søkte litt rundt på bimmerforums.com i jakt etter en guide på justering av K-Mac's eksentriske foringer. da var det noen som mente at man kunne bytte til M5 oppheng da disse hadde justeringsmuligheter rundt svingarmsforingene(?). altså foringene (lagrene, på M5) merket her: ikke meninga å lage arbeid for deg med dette Yngve.
M3 Yngve Skrevet Desember 2, 2008 Forfatter Skrevet Desember 2, 2008 dette med justering av hjulstillingen bak var bare noe jeg hørte om når jeg dreiv å søkte litt rundt på bimmerforums.com i jakt etter en guide på justering av K-Mac's eksentriske foringer. da var det noen som mente at man kunne bytte til M5 oppheng da disse hadde justeringsmuligheter rundt svingarmsforingene(?).altså foringene (lagrene, på M5) merket her: ikke meninga å lage arbeid for deg med dette Yngve. Ikke noe problem at jeg ser etter det vet du. Men er nesten sikker på at det ikke er noe å justre på der, men skal se etter i kveld. Gir beskjed her jeg
M3 Yngve Skrevet Desember 2, 2008 Forfatter Skrevet Desember 2, 2008 Lyktene til salgs enda? Ja alle lyktene ligger her de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå