Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 123
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
hvor mye skal du ha for hengerfestet?

og evt. opphenget bak?

Har hele opphenget og alt. 2500,- kr ink noen godkjennings papirer eller hva det er. :D

og pris på hengerfestet?

Skrevet
hvor mye skal du ha for hengerfestet?

og evt. opphenget bak?

Har hele opphenget og alt. 2500,- kr ink noen godkjennings papirer eller hva det er. :D

og pris på hengerfestet?

Er ALT til å montere henger feste + feste for 2500,-kr. Er det ikke opphenget til henger feste du mener?? Har aly bare til å skru på en annen bil. Mangler bare bolter. :D

Skrevet

Fant ut at henger feste koster over 6000.-kr nytt. :D Men koster 3400+ frakt oss Koed. Så da kan jeg selge dette for 2000,-kr + frakt.

Skrevet

ahh.. skjønner. jeg tenkte på hjulopphenget bak. for etter hva jeg har forstått finnes det noen ekstra mulgiheter for justering av hjulvinkel på M5 i forhold til andre E34. dog har jeg ikke klart å få bekreftet akkurat det..

Skrevet
ahh.. skjønner. jeg tenkte på hjulopphenget bak. for etter hva jeg har forstått finnes det noen ekstra mulgiheter for justering av hjulvinkel på M5 i forhold til andre E34. dog har jeg ikke klart å få bekreftet akkurat det..

Kan du få kjøpt vet du. Hva trenger du??

Skrevet

Hvor mye kortere er egentlig styringa? Og dette ang. justerbar bakstilling, noen som kan bekrefte/avkrefte? Er det camber eller spissing som kan justeres, eller begge?

Skrevet
Hvor mye kortere er egentlig styringa? Og dette ang. justerbar bakstilling, noen som kan bekrefte/avkrefte? Er det camber eller spissing som kan justeres, eller begge?

Vet ikke helt hvor mye kortere styringa er jeg. På M3 min, tror jeg det er en halv tørn ca. :D

Skrevet

På E34 org er det vel 3,5 (er på min) totalt. Om den er nede i rundt 3 runder totalt eller mindre er dette FINT

Kan du se om det er noe justering på bakstillinga? Ser dårlig på bildet..

Skrevet
På E34 org er det vel 3,5 (er på min) totalt. Om den er nede i rundt 3 runder totalt eller mindre er dette FINT

Kan du se om det er noe justering på bakstillinga? Ser dårlig på bildet..

Får ikke til å se hvor mye styringa går rundt. Har tatt av spindlene og hele fjærbeinet. Kan se etter om det er noe justeringer i morgen.

Skrevet

dette med justering av hjulstillingen bak var bare noe jeg hørte om når jeg dreiv å søkte litt rundt på bimmerforums.com i jakt etter en guide på justering av K-Mac's eksentriske foringer. da var det noen som mente at man kunne bytte til M5 oppheng da disse hadde justeringsmuligheter rundt svingarmsforingene(?).

altså foringene (lagrene, på M5) merket her:

m4oxqypjj7ajes58bmos.jpg

ikke meninga å lage arbeid for deg med dette Yngve. ;)

Skrevet
dette med justering av hjulstillingen bak var bare noe jeg hørte om når jeg dreiv å søkte litt rundt på bimmerforums.com i jakt etter en guide på justering av K-Mac's eksentriske foringer. da var det noen som mente at man kunne bytte til M5 oppheng da disse hadde justeringsmuligheter rundt svingarmsforingene(?).

altså foringene (lagrene, på M5) merket her:

m4oxqypjj7ajes58bmos.jpg

ikke meninga å lage arbeid for deg med dette Yngve. ;)

Ikke noe problem at jeg ser etter det vet du. Men er nesten sikker på at det ikke er noe å justre på der, men skal se etter i kveld. Gir beskjed her jeg :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...