bmwt Skrevet Desember 2, 2008 Skrevet Desember 2, 2008 dette med justering av hjulstillingen bak var bare noe jeg hørte om når jeg dreiv å søkte litt rundt på bimmerforums.com i jakt etter en guide på justering av K-Mac's eksentriske foringer. da var det noen som mente at man kunne bytte til M5 oppheng da disse hadde justeringsmuligheter rundt svingarmsforingene(?).altså foringene (lagrene, på M5) merket her: ikke meninga å lage arbeid for deg med dette Yngve. Ikke noe problem at jeg ser etter det vet du. Men er nesten sikker på at det ikke er noe å justre på der, men skal se etter i kveld. Gir beskjed her jeg du må skru ut skruene der å se om det er eksentriske hull i de. om ikke er det som vanlig,ikke justering
SofaKingFresh Skrevet Desember 2, 2008 Skrevet Desember 2, 2008 Lyktene til salgs enda? Ja alle lyktene ligger her de. 1000,- for frontlyktene? Er ikke lange svippen til Sandefjord, så de kan jeg gjerne komme og hente
M3 Yngve Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Skrevet Desember 3, 2008 Lyktene til salgs enda? Ja alle lyktene ligger her de. 1000,- for frontlyktene? Er ikke lange svippen til Sandefjord, så de kan jeg gjerne komme og hente Skal til Helgeroa i kveld, så kan godt ta de med dit? Kan du ikke bare ringe meg på tlf: 90141919, så avtaler vi noe?
SofaKingFresh Skrevet Desember 3, 2008 Skrevet Desember 3, 2008 Lyktene til salgs enda? Ja alle lyktene ligger her de. 1000,- for frontlyktene? Er ikke lange svippen til Sandefjord, så de kan jeg gjerne komme og hente Skal til Helgeroa i kveld, så kan godt ta de med dit? Kan du ikke bare ringe meg på tlf: 90141919, så avtaler vi noe? Det går bra, Yngve Kan bare ta turen til Sandefjord når jeg får penger, så det er ingen stor greie Hvordan er egentlig angel-eyes'ene på de lyktene? Er de sånn at man ser LETT hvor hver enkel diode er, eller mer som E39 sine?
M3 Yngve Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Skrevet Desember 4, 2008 Lyktene til salgs enda? Ja alle lyktene ligger her de. 1000,- for frontlyktene? Er ikke lange svippen til Sandefjord, så de kan jeg gjerne komme og hente Skal til Helgeroa i kveld, så kan godt ta de med dit? Kan du ikke bare ringe meg på tlf: 90141919, så avtaler vi noe? Det går bra, Yngve Kan bare ta turen til Sandefjord når jeg får penger, så det er ingen stor greie Hvordan er egentlig angel-eyes'ene på de lyktene? Er de sånn at man ser LETT hvor hver enkel diode er, eller mer som E39 sine? Hm, det har jeg ikke sett etter, du for se når du kommer.
SofaKingFresh Skrevet Desember 4, 2008 Skrevet Desember 4, 2008 Lyktene til salgs enda? Ja alle lyktene ligger her de. 1000,- for frontlyktene? Er ikke lange svippen til Sandefjord, så de kan jeg gjerne komme og hente Skal til Helgeroa i kveld, så kan godt ta de med dit? Kan du ikke bare ringe meg på tlf: 90141919, så avtaler vi noe? Det går bra, Yngve Kan bare ta turen til Sandefjord når jeg får penger, så det er ingen stor greie Hvordan er egentlig angel-eyes'ene på de lyktene? Er de sånn at man ser LETT hvor hver enkel diode er, eller mer som E39 sine? Hm, det har jeg ikke sett etter, du for se når du kommer. Klarer å holde de av bittelitt til? Sendte lønnslippen i dag, så venter på penger.
M3 Yngve Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Skrevet Desember 4, 2008 Kan sikkert holde dem av, om du er seriøs å skal ha dem. Send meg PM og litt info da.
M3 Yngve Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Skrevet Desember 7, 2008 Herer nærbilde av disse foringene, ser ikke eksentriske ut de, men er noe justering under.
B3KK15 Skrevet Desember 7, 2008 Skrevet Desember 7, 2008 dom "staga" der er faktisk under prisa med 600 kroner på mekonomen,
S.Hafsmo Skrevet Desember 7, 2008 Skrevet Desember 7, 2008 If you look at where the trailing arms bolt to the subframe on the M5 subframe, the outer bolt hole for the inside trailing arm bolt is slotted instead of round. quote Binjammin fra bimmerforums.com klarer du å se om det er noe slikt?
M3 Yngve Skrevet Desember 12, 2008 Forfatter Skrevet Desember 12, 2008 If you look at where the trailing arms bolt to the subframe on the M5 subframe, the outer bolt hole for the inside trailing arm bolt is slotted instead of round.quote Binjammin fra bimmerforums.com klarer du å se om det er noe slikt? Er M5 org 3.8 bak stilling, det er det jeg vet. Å skjønner ikke hva du mener jeg skal se etter.
BMWPower Skrevet Desember 12, 2008 Skrevet Desember 12, 2008 Var veldig spes den blå fargen på de fangerene du hadde til salgs. Håper ikke du har byttet til den noe stjelte deler. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=42656&highlight=stj%E5let%2A
S.Hafsmo Skrevet Desember 12, 2008 Skrevet Desember 12, 2008 the outer bolt hole for the inside trailing arm bolt is slotted instead of round altså om det yttre bolt hullet for den innerste svingarmsbolten er "slotted (?)" istedet for rundt. ser forresten og at på koed så selger de eksentriske bolter og skiver til M5, så vil tro det har en sammenheng med det. men om du ikke har lyst til å ta fra hverandre svingarmene for å sjekke dette skjønner jeg jo det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå