Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
dette med justering av hjulstillingen bak var bare noe jeg hørte om når jeg dreiv å søkte litt rundt på bimmerforums.com i jakt etter en guide på justering av K-Mac's eksentriske foringer. da var det noen som mente at man kunne bytte til M5 oppheng da disse hadde justeringsmuligheter rundt svingarmsforingene(?).

altså foringene (lagrene, på M5) merket her:

m4oxqypjj7ajes58bmos.jpg

ikke meninga å lage arbeid for deg med dette Yngve. ;)

Ikke noe problem at jeg ser etter det vet du. Men er nesten sikker på at det ikke er noe å justre på der, men skal se etter i kveld. Gir beskjed her jeg :D

du må skru ut skruene der å se om det er eksentriske hull i de. om ikke er det som vanlig,ikke justering :wink:
  • Svar 123
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Lyktene til salgs enda? :D

Ja alle lyktene ligger her de.

1000,- for frontlyktene?

Er ikke lange svippen til Sandefjord, så de kan jeg gjerne komme og hente :)

Skal til Helgeroa i kveld, så kan godt ta de med dit? Kan du ikke bare ringe meg på tlf: 90141919, så avtaler vi noe? :D

Skrevet

1000,- for frontlyktene?

Skal til Helgeroa i kveld, så kan godt ta de med dit? Kan du ikke bare ringe meg på tlf: 90141919, så avtaler vi noe? :D

Det går bra, Yngve ;)

Kan bare ta turen til Sandefjord når jeg får penger, så det er ingen stor greie :)

Hvordan er egentlig angel-eyes'ene på de lyktene?

Er de sånn at man ser LETT hvor hver enkel diode er, eller mer som E39 sine?

Skrevet

1000,- for frontlyktene?

Det går bra, Yngve ;)

Kan bare ta turen til Sandefjord når jeg får penger, så det er ingen stor greie :)

Hm, det har jeg ikke sett etter, du for se når du kommer. :D

Skrevet

1000,- for frontlyktene?

Det går bra, Yngve ;)

Hm, det har jeg ikke sett etter, du for se når du kommer. :D

Klarer å holde de av bittelitt til? :) Sendte lønnslippen i dag, så venter på penger. ;)

Skrevet

If you look at where the trailing arms bolt to the subframe on the M5 subframe, the outer bolt hole for the inside trailing arm bolt is slotted instead of round.

quote Binjammin fra bimmerforums.com

klarer du å se om det er noe slikt?

Skrevet
If you look at where the trailing arms bolt to the subframe on the M5 subframe, the outer bolt hole for the inside trailing arm bolt is slotted instead of round.

quote Binjammin fra bimmerforums.com

klarer du å se om det er noe slikt?

Er M5 org 3.8 bak stilling, det er det jeg vet. Å skjønner ikke hva du mener jeg skal se etter. :D

Skrevet

the outer bolt hole for the inside trailing arm bolt is slotted instead of round

altså om det yttre bolt hullet for den innerste svingarmsbolten er "slotted (?)" istedet for rundt. ser forresten og at på koed så selger de eksentriske bolter og skiver til M5, så vil tro det har en sammenheng med det.

men om du ikke har lyst til å ta fra hverandre svingarmene for å sjekke dette skjønner jeg jo det. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...