Wolfeh Skrevet November 22, 2008 Share Skrevet November 22, 2008 Hei, var ute å kjørte en liten tur. Når jeg kom litt opp i hastighet kom det en merkelig dure lyd ifra dashbordet. Dette kom på en hastighet og ble bort igjen 20km/t senere. Sjekket litt i motorrom og fant ikke noe som kunne ha vibrert og lagd denne lyden. Noen som har en ide om hva det kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34-Sprova Skrevet November 22, 2008 Share Skrevet November 22, 2008 hei kan være vifta til varmeaparatet! prøv å kakk litt forsiktig borti den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet November 22, 2008 Forfatter Share Skrevet November 22, 2008 Skal prøve det i morra. Forhåpentligvis så er det den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet November 22, 2008 Share Skrevet November 22, 2008 Slikt tenker man ikke på før det er konstant. Lager havari i vifte er ikke uvanlig og viften blir nok mye brukt på denne tiden av året. Så stemmer bra. La den være i fred helt til lageret tar helt kvelden. Bytt da viften. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet November 23, 2008 Forfatter Share Skrevet November 23, 2008 Oke, da skal jeg vente på det =) Lyden kommer bare litt opp ifart og vil ikke plage meg ved bykjøring elns Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
5 serie Skrevet November 24, 2008 Share Skrevet November 24, 2008 Oke, da skal jeg vente på det =) Lyden kommer bare litt opp ifart og vil ikke plage meg ved bykjøring elns Hei, ta en sjekk på om eksosanlegget ligger for nerme noen plasser under bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet November 24, 2008 Forfatter Share Skrevet November 24, 2008 Er ikke der lyden kommer ifra, hører godt at den kommer ifra dashbordet. Og er som dem sier vifta, satt å tenkte på det i går. Hørtes ut som om viftebladene slo intil en kant eller noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stople911 Skrevet November 24, 2008 Share Skrevet November 24, 2008 eg trur de e varme apperatet:) for eg og fekk opp ein merkelige lyd:) så var det bare varme apperatet:) så sjekk den boksen om det kan ha komt noe drit i den;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå