busengdal Skrevet November 23, 2008 Skrevet November 23, 2008 selger el-vindus heis-for m/motor høyre+venstre som passer e36 sedan, selges pga jeg ikke orket og montere selv skal bytte bil snart.. planen var og ettermontere el-heis i bilen min.. der følger med 2stk uorginale vindusheis brytere kjøpt fra ebay som er litt mindre en org, bryteren har rød lys lys. kostet 300 kr + litt frakt selges for 1200 + frakt elr bud mvh busengdal
StianA Skrevet Desember 2, 2008 Skrevet Desember 2, 2008 Hei kan dette brukes på bakrutene også? stian
busengdal Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Skrevet Desember 3, 2008 er bare til front rute tror jeg.. du finner det sikkert ut viss du tar av dør panelet framme og bak, og ser om festene og størrelsen er like
busengdal Skrevet Desember 25, 2008 Forfatter Skrevet Desember 25, 2008 BUMP 1200 + frakt elr gi et bud er ikke vanskeligt og legge opp kabler.. jeg kan forklare på pm, jeg orker ikke og legge opp da jeg er opptatt med høyttaler bygging og generel AV
Thunegutt Skrevet Desember 26, 2008 Skrevet Desember 26, 2008 følger det med selve vindusheismekanismen? eller er det bare el motorene?
busengdal Skrevet Desember 26, 2008 Forfatter Skrevet Desember 26, 2008 følger med motor og selve vindus heis mekanismen + noen skruer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå