busengdal Posted November 23, 2008 Posted November 23, 2008 selger el-vindus heis-for m/motor høyre+venstre som passer e36 sedan, selges pga jeg ikke orket og montere selv skal bytte bil snart.. planen var og ettermontere el-heis i bilen min.. der følger med 2stk uorginale vindusheis brytere kjøpt fra ebay som er litt mindre en org, bryteren har rød lys lys. kostet 300 kr + litt frakt selges for 1200 + frakt elr bud mvh busengdal
busengdal Posted December 3, 2008 Author Posted December 3, 2008 er bare til front rute tror jeg.. du finner det sikkert ut viss du tar av dør panelet framme og bak, og ser om festene og størrelsen er like
busengdal Posted December 25, 2008 Author Posted December 25, 2008 BUMP 1200 + frakt elr gi et bud er ikke vanskeligt og legge opp kabler.. jeg kan forklare på pm, jeg orker ikke og legge opp da jeg er opptatt med høyttaler bygging og generel AV
Thunegutt Posted December 26, 2008 Posted December 26, 2008 følger det med selve vindusheismekanismen? eller er det bare el motorene?
busengdal Posted December 26, 2008 Author Posted December 26, 2008 følger med motor og selve vindus heis mekanismen + noen skruer.
Recommended Posts