Gå til innhold

8.5 - 9.5 x 18" selges (et 15 boltsirkel 5-120) SOLGT


kawaman
 Share

Anbefalte innlegg

hmmm... Er det bare meg, eller er du ikke bra?

http://www.dekkindustrien.no/index.php? ... 1&showu=82

Syns di var rimelig like jeg, syns egentlig tråden din er spam jeg, så mange bump, uten respons. og felgene er faktisk brukt, og du forlanger 5 kroner mer enn hva sharif gjør.. så da håper jeg du har en kilometer hageslange..

4000 er råpris det også...

Husk at det kun er nett butikk der fra dekkindustrien.no

men vist du vil kjøpe felger tatt fra dårlig mobilbilde så værsegod,for det er alt du ser..

Og en annen ting,hvorfor selger du ikke bilen din når du har fått et bud på 8k? For mer er ikke den bilen verdt!!

Ja, og hva så? Hva er det folk ikke handler på nett i dag da? Det er jo samme felger og dekk som du skal selge, men garantert ripe og slitasje fritt.. Om jeg kjøper felger det er mobilbilder av, så ser jeg ikke problemet, forlanger bare postoppkrav jeg, så ser jeg over felgene før jeg betaler for dem, og har han som solgte meg dem sagt noe annet enn hva som er fakta, så sorry mann, da har den personen prøvd å svindle meg, og må bare ta til takke med å betale for sending tur retur, eller betale en mindre pris.. og om det er noen småriper og greier, så har jeg en god kompis som driver med sånt liksom..

Jeg skjønner din frustrasjon om å få igjen det du vil, men en må regne med et bra tap på nye ting, eller kan du legge ut bilder av kviteringene på dem, så vi får se du har gjort ditt tap? Skjønner du hinter til bruksverdien, men da syns jeg det er flausete å skrive at en skal henge hageslangen på dem istede for å selge dem noe billigere.. Og det du skreiv lenger opp her, noen som trenger 18 tommere til banekjøring, håper ingen går på den, for di felgene til sharif er bløte greier..

Sorry mann, mener ikke å være frekk, men syns det bare var noen sinnsykt dårlige argumenter du kom med..

Bilen min ja, den kunne jeg solgt langt under listepris og markedspris, for den prisen jeg har gitt for den bilen som er eugodkjent for 2 år og 3 mnd'er til med alt av "stasj og søtsaker" få fikk jeg den til under halvparten av prisen til den billigste som står på nett:P Den smakte tenker jeg:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...