Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ahaja, jeg skjønner.

Da vil jeg tro årsaken ligger i hjulene som stod på bilen.

Bra jeg fant 17" originale M, mye bedre å kjøre med og tydeligvis mindre slitasje på delene ;D

Skrevet
Kan jo være flere årsaker til dette... Foringer som er gåen og\eller dårlig servo\fri for servooilje slik at motsatnden blir tung og ujevn.

Joda, det er sant.

Men foringene var nye og ny olje, så tror ikke det var det.

Men jeg ble overrasket da jeg plukka av 18-tommerene...de veide enorm mye.

Skrevet
Hvilke felger er det? Syns jo d høres litt rart ut at de er SÅ tunge at de skal slite sund bilen!

Neinei, tviler på at det var kun størrelse og vekt som var utslagsgivende, men tviler på at bilen har fått like fin behandling av forrige eier som den får av meg...

Han jeg kjøpte den av var ikke akkurat noe bilmenneske.

Felgene er forøvrig Mille Miglia MMS med 225/40-18.

Sliter også med å få solgt dem :P

Skrevet

hmm, hvor sitter denne delen på rattakslen, finner jeg den inni bilen eller under bilen?lurer litt på om ikke den delen er litt slitt på min, ratte fjører liksom litt når jeg svinger, merker det litt bedre etter at jeg byttet til powerflex foringer på bilen...

Skrevet

Enkleste er å skli seg inn under bilen og titte oppover langs rattstammen.

Jeg hadde ikke tid til å bytte selv i sommer, så BMW Moss fikk jobben.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...