Ripper87 Skrevet November 23, 2008 Skrevet November 23, 2008 leste om at (Politiet snakker i bilradioen din) på vg der de hadde testet dette i sverige, jeg opplevde noe rart på vei fra Tyristrand til Hønefoss lørdag 22/11-08 melom 16:30 å 17:00 at cd-spilleren stoppet å radioen skrude seg på, på p2 eller noe der det var en ekstra nyhetmelding om en bilulyke en plass fikk ikke med meg hvor hen. så begynte den å spille av cd'n igjen fra samme plass (spor å tid). lurer på om noen andre har oplevd dette eller var det bare cd spilleren min som tulla? har en Sony CDX-GT220 som er kjøpt på Torshov
BreitBau Skrevet November 23, 2008 Skrevet November 23, 2008 Jøss, første gang? Skjer rett som det er.. mener det er funksjonen TA som slår inn
Ripper87 Skrevet November 23, 2008 Forfatter Skrevet November 23, 2008 okay nei en kombinasjon med ikke lappen på lenge å gamle cd spillere som har gjort at jeg ikke har oplevd dette før
-Erik- Skrevet November 23, 2008 Skrevet November 23, 2008 er vel en sånn nyhets funksjon, som skal være mulig å slå av.
Lars89 Skrevet November 24, 2008 Skrevet November 24, 2008 Kalles TA eller "Traffic Announcement" og er en funskjon som bryter inn i cd/navi/radio for å melde om spesielle situasjoner i trafikken, typisk ulykker. Pleier å være en egen knapp merka "TA" som slår det av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå