-Erik- Skrevet November 24, 2008 Share Skrevet November 24, 2008 Har en diffuser til m3 fanger liggende om noen er intr. Tenkte meg 500,- for den. (eller bud) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet November 24, 2008 Forfatter Share Skrevet November 24, 2008 Kan byttes i f.eks bakrute senker øye lokk o.l. ting til e36 coupe Med eventuelle mellomlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet November 24, 2008 Share Skrevet November 24, 2008 hundre kroner å øyelokk til coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet November 24, 2008 Forfatter Share Skrevet November 24, 2008 hundre kroner å øyelokk til coupe Hvilke type øyelokk er det snakk om? Farge? Stand og bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet November 24, 2008 Share Skrevet November 24, 2008 glassfiber desverre. hvite, ulakkerte. går over blinklyset også.. er strøkne, ikke sprukne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet November 24, 2008 Forfatter Share Skrevet November 24, 2008 Da er jeg heller intr. i å selge den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet November 25, 2008 Share Skrevet November 25, 2008 Bytte i stålfelger med hvinterdekk? http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=95751&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet November 25, 2008 Forfatter Share Skrevet November 25, 2008 hei;) hadde ikke vært dumt, men har"desverre" akkurat kjøpt nye conti:s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet November 25, 2008 Forfatter Share Skrevet November 25, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jaws Skrevet November 25, 2008 Share Skrevet November 25, 2008 passer denne på org. fangeren bak?? er det til enkel eller dobbel eksos? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 25, 2008 Share Skrevet November 25, 2008 passer denne på org. fangeren bak?? er det til enkel eller dobbel eksos? passer, men ser rart ut med to åpninger bak... den er nok dobbel siden hullet er så stort... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet November 25, 2008 Share Skrevet November 25, 2008 passer denne på org. fangeren bak?? er det til enkel eller dobbel eksos? passer, men ser rart ut med to åpninger bak... den er nok dobbel siden hullet er så stort... passer nok ikke det gitt mysild. jeg prøvde det på min og den diffusern fra M3 fangern måtte vi kutte i kantene får og få den på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 25, 2008 Share Skrevet November 25, 2008 passer denne på org. fangeren bak?? er det til enkel eller dobbel eksos? passer, men ser rart ut med to åpninger bak... den er nok dobbel siden hullet er så stort... passer nok ikke det gitt mysild. jeg prøvde det på min og den diffusern fra M3 fangern måtte vi kutte i kantene får og få den på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet November 25, 2008 Forfatter Share Skrevet November 25, 2008 passer denne på org. fangeren bak?? er det til enkel eller dobbel eksos? passer, men ser rart ut med to åpninger bak... den er nok dobbel siden hullet er så stort... passer nok ikke det gitt mysild. jeg prøvde det på min og den diffusern fra M3 fangern måtte vi kutte i kantene får og få den på. Stemmer nok det. Dette er en orginal del til m3 fangeren. Går sikkert an å sette den på orginal fangeren men går nok ikke rett på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 25, 2008 Share Skrevet November 25, 2008 jepp... litt klip og lim... er nok like greit å selge denne, og kjøpe en som passer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå