Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei prøvde og søke i forumet men fant alt annet en noe om dette.

har en bmw e36 320i

hvordan er det og kjøpe et turbokit fra ebay og instalere dette trenger man masse ekstra eller er det bare og montere

er dette kittet jeg

qxp8fbep025i2dwwipuw.jpg

Skrevet

det står at deg gir ca 50-70 hester mer i bilen :P

tenkte og ikke gjøre noe serlig med innmaten i motoren og helst slippe og bytte topppakning eller er dette noe som må gjøres

Skrevet

ok så hvis jeg kjøper dette kittet er det bare og montere og håpe på det beste :P. er det mye ledninger og dritt som må byttes eventuelt?

har ikke så mye peiling på bil :P. men har en kompis som klarer det meste

Skrevet

Er ikke noe avansert elektronikk inni bildet, hvis du lurte på det. Ikke som jeg kommer på.

Men det er jo alltids noe uventet som dukker opp.

Få bilen til å gå 100% er jo et vanlig problem.

Skrevet

hehe ja det tror på :P men hadde vert morro med turbo i bimmern :D blir nok turbo eller større mottor ettervert :P trenger litt mer mat i bilen :P

Skrevet

Om du monterer turbo uten å skifte dyser\justere bensintrykk, vil den gå forferdelig magert, noe som vil resultere i motorhavari på ene eller andre måten, enten ved å smelte stempel pga varm eksos, eller tenningsbank som vil knuse stempel\råder\rådelager etc.

Skrevet
noen som vet noe om bensin luft blanding hva som skjer med dette når man montere turbo =?

Det er ikke noe problem! Klask på turbo, juster trykket til 0.5 og dra ut og gi gass!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...