kawaman Skrevet November 24, 2008 Share Skrevet November 24, 2008 Skal kjøpe meg M5 felger til min E39. Skal ha i 19" Lurte på hva folket ville ha hatt : Lik bredde foran og bak eller bredere bak?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kawaman Skrevet November 24, 2008 Forfatter Share Skrevet November 24, 2008 Bumpers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet November 24, 2008 Share Skrevet November 24, 2008 Her er det også regler.. Dersom det skal være ulik bredde foran og bak, må de aktuelle dimensjonene enten være oppgitt som "godkjente" fra fabrikanten, ellers så må det foreligge tuv papirer på at disse dimensjonene kan brukes i kombinasjon foran og bak, på den aktuelle biltype.. Om du gir f... er det ikke noe stress da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brightlight Skrevet November 24, 2008 Share Skrevet November 24, 2008 bredere bak! men hvor selges dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kawaman Skrevet November 24, 2008 Forfatter Share Skrevet November 24, 2008 Regler er til og brytes Mener selv at den må være brei bak,sjappa her i nærheten har di kun lik bredde på felgen... Men her mener jeg di har 2 str på felgene http://www.dekk-spesialisten.com/24.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjapp1 Skrevet November 25, 2008 Share Skrevet November 25, 2008 bredere bak:) kjører selv med 235/45 på 8x17 og 255/40 på 10x17. Dette er dimensjoner som står merket i døra i min 523. Ville helst hatt litt bredere foran også, syntes det ble litt vel stor breddeforskjell. Men bmw må jo nesten være breeeeede bakdekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet November 25, 2008 Share Skrevet November 25, 2008 Bare pass på at dersom du har EU test på sommertid og ikke har dekkversjonen skrevet inn i vognkortet eller på annet vis godkjent vil du få feil. Jeg hadde bilen min på naf test og fyren var mer oppsatt på de dekka mine som var 235 bak og 225 foran. "Men du har jo ULIK bredde på dekkene foran og bak" kompresjonsfeil og bensinlekasjen kom i andre rekke virka det som. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kawaman Skrevet November 25, 2008 Forfatter Share Skrevet November 25, 2008 Godt jeg tar eu-kontrollen selv Var på synet og godkjente senkesettet,hadde da 8.5" foran og 9.5" bak,eneste han sa var at han ikke hadde sansen for sånn senking.... Og felga så'n ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå