thomken Skrevet November 24, 2008 Share Skrevet November 24, 2008 har en m5 s38b38 banebil som ble bygget opp ifjor vinter.... plugg nr 6 har blitt moset så er vell kryssbolt/rådebolt som har løsnet elr råden som har knekt...bilen ble kjørt rolig i 20min etter lettere overhaling før den begynte å fuske...rakk aldri å kjøre den ordentlig:( ingen vanntap så toppen er i orden... bilen har 3¨rustfritt eksos,lexan ruter(ikke frontruta),fuel cell i alu med aeromotive a1000 bensinpumpe(heftig greier),sparco stoler,sparco ratt,sparco seler,manuell vifte,4stk 18¨med nye dekk, 4stk 16¨med brukbare spøledekk,apex dempere,535 sperrebakende,shortshift på 5trinns kasse karroseriet er ikke prioritert så det er ikke mye å skryte av, har dekket til innerdører og baksete i alu. kom med bud...skal bort pga huskjøp så har litt plassmangel,lite tid å ikke minst penger;) send PM holder til i trondheim... skal ta bilder da jeg har blitt frisk etter influensa...men har et par jeg kan legge ut... Mvh Kenneth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.Wenaas Skrevet November 24, 2008 Share Skrevet November 24, 2008 Bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomken Skrevet November 24, 2008 Forfatter Share Skrevet November 24, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet November 25, 2008 Share Skrevet November 25, 2008 pris int i innbytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomken Skrevet November 25, 2008 Forfatter Share Skrevet November 25, 2008 pris int i innbytte? innbytte er ikke inntressant...kom med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleTommy Skrevet November 26, 2008 Share Skrevet November 26, 2008 har du en ca pris så vi har noe å gå etter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomken Skrevet November 27, 2008 Forfatter Share Skrevet November 27, 2008 har du en ca pris så vi har noe å gå etter? vet ikke helt så bare kom med bud de som er intressert:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomken Skrevet November 29, 2008 Forfatter Share Skrevet November 29, 2008 ingen som vil fikse seg lekebil til sommern for en billig penge ?=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 du er vel ikke int i å selge bilen uten motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomken Skrevet November 29, 2008 Forfatter Share Skrevet November 29, 2008 har ikke tid til å plukke den ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 Begynner med et bud på 10 jeg da. kan jerg ta turen å hente den med det samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 Du hører no om noke er løst i sylinder nummer 6.. kjem vel ei forferdlig dunking om stempelet står i topp og råden går opp og ned og slår i stempel ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 10 lapper er vel nok til bensin-systemet å stolene. kom med en ordentlig pris-antydning da? hadde vært skikkelig topp om du ville selge bilen i deler!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 var et seriøst bud. står jo kom med bud. Vis prisen er opp mot 50 er jeg ikke int. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 send ei melding på 90960698, så tar jeg meg en tur å ser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg