Gå til innhold

E39. "hopper" ut av 1. gir.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en E39 520i. (Manuell). Når man setter den i 1. gear spretter den ut når du slipper chlutsjen... Skraper litt og detter helt ut. Hvis jeg trykker den godt inn i 1. igjen holder den seg der helt til du skifter gear..

Noen forslag. Noen som har vert borte i dette før?

Mvh John R

Skrevet

Har nøyaktig samme problem. Har allerede kjøpt ny kasse.

Mitt lokale bilverksted (Rogaland Bilverksted, med Palle i spissen) skulle ha 4000,- for jobben.

Skrevet

hadde akkurat samme problem på min e34, men hvis jeg bremsa ned på 1 gir så holdt den seg i gir da jeg dro igang igjen. jeg kjøptne ny kasse og ble nyskjerrig på den gamle. det viste seg at låse tennene på synkroringene til 1. gir var utslitt. eller dvs, de var borte:P

Skrevet

Mitt lokale bilverksted (Rogaland Bilverksted, med Palle i spissen) skulle ha 4000,- for jobben.

Har du satt i kassa enda, hvis det er den du kjøpte av meg så detter den IKKE ut av gear, kan jeg love deg.

Bare av ren nyskjerrighet hva ble frakta?

Skrevet

Har du satt i kassa enda, hvis det er den du kjøpte av meg så detter den IKKE ut av gear, kan jeg love deg.

Bare av ren nyskjerrighet hva ble frakta?

Har ikke satt inn kassa enda. Venter på lønninga :P Skal få byttet alle foringene tilhørende kassa, samt skiftet olje på den (Bare for sikkerhetsskyld), så satser på at den er forholdsvis tight og fin da ;)

Har ikke betalt noe for frakta enda :P

Skrevet

Har ikke satt inn kassa enda. Venter på lønninga :P Skal få byttet alle foringene tilhørende kassa, samt skiftet olje på den (Bare for sikkerhetsskyld), så satser på at den er forholdsvis tight og fin da ;)

Har ikke betalt noe for frakta enda :P

Ok bare nyskjerrig vettu, hva det kostet å sende denne kassa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...