ES Skrevet November 25, 2008 Share Skrevet November 25, 2008 Som topic sier så tenker jeg på og kvitte meg med e36 min ettersom jeg har fått meg e60 som skriker etter div morro. Legger ut en link til annnsen på autodb: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2043438 Og vær så vennlig å huske på at dette er en salgstråd Mvh Einar Skare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet November 25, 2008 Share Skrevet November 25, 2008 Utrolig fin bil det der skulle gjerne ha kjøpt den hadde bare jeg hatt litt bedre økonomi. Lykke til meg salget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ES Skrevet November 25, 2008 Forfatter Share Skrevet November 25, 2008 Mange takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N911 Skrevet November 25, 2008 Share Skrevet November 25, 2008 er bilen godkjent ombygd? har du kvitering på motor ? hva må event gjøres for godkjenning ps Rå bil er pris disk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N911 Skrevet November 25, 2008 Share Skrevet November 25, 2008 vinterdekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 25, 2008 Share Skrevet November 25, 2008 hvordan kan du si at bilen har full m-pakke, når speilene ikke er orginale m3!!?? er jo noe wannabe som står på du har jo hatt m3, du ser jo forskjell på speilene... sånne selgere irriterer meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ES Skrevet November 25, 2008 Forfatter Share Skrevet November 25, 2008 hvordan kan du si at bilen har full m-pakke, når speilene ikke er orginale m3!!?? er jo noe wannabe som står pådu har jo hatt m3, du ser jo forskjell på speilene... sånne selgere irriterer meg! Hehe, hadde du hatt litt peiling på hva du snakker om så hadde du visst at en M-teck bil IKKE ble levert med m3 speil orginalt fra fabrikk, det var kun M3 som ble det. Så står nok fremdeles på at bilen har full M-pakke fra fabrikk.. Og om speilene er wannabe eller ikke så kler de bilen godt, og om det skulle være noe trøst er de elektrisk, dødvinkelsone på begge sider og varme i de. Og det er ikke slike speil med "adapterplate" Om du irriterer deg over slike som meg, så må livet ditt være tragisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet November 25, 2008 Share Skrevet November 25, 2008 haha. Right back at ya Jævlig grom bil forresten. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet November 25, 2008 Share Skrevet November 25, 2008 hvordan kan du si at bilen har full m-pakke, når speilene ikke er orginale m3!!?? er jo noe wannabe som står pådu har jo hatt m3, du ser jo forskjell på speilene... sånne selgere irriterer meg! Rolig nå Han har jo rett også så... Selv om det gjerne er finere med org speil eller koed-kopier. Forøvrig en utrolig fet bil!! Skulle gjerne likt å ha denne (nå ble vel salgstråden slik de pleier å bli på bimmers.. , lykke til med salget) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 25, 2008 Share Skrevet November 25, 2008 jaha? så en m-tech bil har ikke m3 speil!? ja, livet mitt er tragisk... godt sånne som deg finnes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet November 25, 2008 Share Skrevet November 25, 2008 jaha? så en m-tech bil har ikke m3 speil!?ja, livet mitt er tragisk... godt sånne som deg finnes! Nei, orginale M-tech biler har ikke M3 speil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet November 25, 2008 Share Skrevet November 25, 2008 jaha? så en m-tech bil har ikke m3 speil!? Nope. Fin bil, synd den står så langt unna! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ES Skrevet November 25, 2008 Forfatter Share Skrevet November 25, 2008 er bilen godkjent ombygd? har du kvitering på motor ? hva må event gjøres for godkjenning ps Rå bil er pris disk? Hei. Har ikke godkjent ombygging og har dessverre ikke noe kvittering på motor, men kjøpte den fra en kar som jobber på GS bildeler, så mer info kan nok fåes fra han. For å godkjenne må du nok få papirer fra BMW norge på hva som er forskjell på 325 og 328. Papirer på bil som motor kommer fra, og vise bilen på godkjent merkeverksted og få de til å stemple at alt som må byttes er gjort. Men nå er ikke denne 2.8 helt standard lenger, så det er nok mer bry enn vits å forsøke å godkjenne. Motor er forresten 97 modell. Standard effektøkning fra 2.5 til 2.8 er 1 Hk. Forskjellen nå er at 328 har ventilerte skiver bak. Har nye ventilerte skiver liggende, men mangler kalippere til disse. Har noen gamle vinterdekk på 15" motorsportfelger, men det ene er pungtert og jeg hadde ikke planer om å bruke den i vinter uansett så har ikke gjort noe med det. Prisen kan nok diskuteres den ja, er åpen for bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 25, 2008 Share Skrevet November 25, 2008 jøss da lærte jeg det... har bare sett et par m-techer her i grimstad, som er gamlefar eid... og de har m3 speil! sorry trådstarter...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ES Skrevet November 25, 2008 Forfatter Share Skrevet November 25, 2008 jøss da lærte jeg det... har bare sett et par m-techer her i grimstad, som er gamlefar eid... og de har m3 speil!sorry trådstarter...! Nemo problemo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg