Gå til innhold

Selger prosjektbilen min. 95mod E36 325i (2.8)

ES
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mysen, bare innrøm at du har brent deg litt her. Litt skuffet over deg at du ikke visste at non-M3 biler som kommer med M-pakke IKKE kommer med M3 speil...

Er en flott vogn det der og prismessig er det heller ikke så gale. I forhold til mye annet "ombygd" som har blitt solgt her inne, så er dette ikke noe å tvile sterkt på. hadde det vært en 316 som kun har byttet til en 2.5/2.8 og ingenting annet, så hadde du hatt litt større problemer. Her får du den EU godkjent på sikkert de fleste plasser uten at noen verken ser forskjell eller merker forskjell om de skulle ta en prøvetur.

Gratis bump!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke du denne til salgs for et par år siden, men da som en 325? Samme hjula satt på da også. Kjøpte du den tilbake igjen eller? Husker jeg var intressert i å kjøpe den da!

Stemmer det ja. Angret som f.. på at jeg solgte den, så kom det plutselig tlf over et år etterpå og da spurte han om jeg ville kjøpe den tilbake

:D

Ja husker du var int. Nå har du muligheten igjen ;) Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke du denne til salgs for et par år siden, men da som en 325? Samme hjula satt på da også. Kjøpte du den tilbake igjen eller? Husker jeg var intressert i å kjøpe den da!

Stemmer det ja. Angret som f.. på at jeg solgte den, så kom det plutselig tlf over et år etterpå og da spurte han om jeg ville kjøpe den tilbake

:D

Ja husker du var int. Nå har du muligheten igjen ;) Hehe.

Ja han hadde ikke ringt hadde det ikke vært for en våken billetør i fjorden:)

skulle hatt 10% av salgsummen jeg no, ES:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...