BMWPower Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 "Hissig båt kan også være av interresse." Do you never learn?? Syns du sko holda dg t bil eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Mysen, bare innrøm at du har brent deg litt her. Litt skuffet over deg at du ikke visste at non-M3 biler som kommer med M-pakke IKKE kommer med M3 speil... Er en flott vogn det der og prismessig er det heller ikke så gale. I forhold til mye annet "ombygd" som har blitt solgt her inne, så er dette ikke noe å tvile sterkt på. hadde det vært en 316 som kun har byttet til en 2.5/2.8 og ingenting annet, så hadde du hatt litt større problemer. Her får du den EU godkjent på sikkert de fleste plasser uten at noen verken ser forskjell eller merker forskjell om de skulle ta en prøvetur. Gratis bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DANI Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 SATAN for ein bil hold den av et halvt år så komme eg å hente den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Mysen, bare innrøm at du har brent deg litt her. Litt skuffet over deg at du ikke visste at non-M3 biler som kommer med M-pakke IKKE kommer med M3 speil... skrev jo sorry da dessuten har jeg bare sett m-techer med m3 speil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 Heter han cato som eier lastebilen i bakgrunnen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 Sjeldent flott eksemplar! Nydelige detaljer! Synd folk ødelegger salgstråden på denne måten, er vel bare en grunn til det (?) Lykke til med salget:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ES Skrevet November 28, 2008 Forfatter Share Skrevet November 28, 2008 Heter han cato som eier lastebilen i bakgrunnen? Jepp, det er Cato ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ES Skrevet November 28, 2008 Forfatter Share Skrevet November 28, 2008 "Hissig båt kan også være av interresse."Do you never learn?? Syns du sko holda dg t bil eg Hehe, ja bør kanskje det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ES Skrevet November 28, 2008 Forfatter Share Skrevet November 28, 2008 Er fornøyd med salgstråden så langt, fått masse positive tilbakemeldinger og enormt med hendvendelser på bilen. Supert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 Fin E36 og bra prisantydning på denne, Salgstråden er jo absolutt ikke ødelagt, hadde jeg ikke kjøpt min 320 tidlig på sommeren ville dette vært førstevalget mitt Lykke til med salget "ES" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ES Skrevet November 29, 2008 Forfatter Share Skrevet November 29, 2008 Fin E36 og bra prisantydning på denne, Salgstråden er jo absolutt ikke ødelagt, hadde jeg ikke kjøpt min 320 tidlig på sommeren ville dette vært førstevalget mitt Lykke til med salget "ES" Takk Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 Hadde ikke du denne til salgs for et par år siden, men da som en 325? Samme hjula satt på da også. Kjøpte du den tilbake igjen eller? Husker jeg var intressert i å kjøpe den da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_320icoupe Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 Hadde ikke du denne til salgs for et par år siden, men da som en 325? Samme hjula satt på da også. Kjøpte du den tilbake igjen eller? Husker jeg var intressert i å kjøpe den da! Ja han kjøpte den tilbake... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ES Skrevet November 30, 2008 Forfatter Share Skrevet November 30, 2008 Hadde ikke du denne til salgs for et par år siden, men da som en 325? Samme hjula satt på da også. Kjøpte du den tilbake igjen eller? Husker jeg var intressert i å kjøpe den da! Stemmer det ja. Angret som f.. på at jeg solgte den, så kom det plutselig tlf over et år etterpå og da spurte han om jeg ville kjøpe den tilbake Ja husker du var int. Nå har du muligheten igjen Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_320icoupe Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 Hadde ikke du denne til salgs for et par år siden, men da som en 325? Samme hjula satt på da også. Kjøpte du den tilbake igjen eller? Husker jeg var intressert i å kjøpe den da! Stemmer det ja. Angret som f.. på at jeg solgte den, så kom det plutselig tlf over et år etterpå og da spurte han om jeg ville kjøpe den tilbake Ja husker du var int. Nå har du muligheten igjen Hehe. Ja han hadde ikke ringt hadde det ikke vært for en våken billetør i fjorden:) skulle hatt 10% av salgsummen jeg no, ES:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg