brutal1ty Skrevet November 25, 2008 Skrevet November 25, 2008 så lenge jeg har hørt at 318i motoren er dårlig utgangspunkt lurte jeg på noen ting: hvor vansklig er det og montere 318is motor? er den bedre til evt trimming av bilen? hvordan er dette og få godkjent? evt de ser vel kanskje ikke at det er bytta så lenge begge er rekke 4'er?
jcvold Skrevet November 25, 2008 Skrevet November 25, 2008 er nok vanskelig for det blotte øyet å se forsjell på en vanlig og en IS motor,så jeg syntes du burde go for it
brutal1ty Skrevet November 25, 2008 Forfatter Skrevet November 25, 2008 ok, veit om de har samma fester og sånn? og med det samma, hørt rykter om at 318i motoren min (m40b18) ikke er av det sterkeste og derfor ikke noe særlig og trimme.... noen som veit om dette gjelder denne 318is motoren? er ikke snakk om mye trim men kanskje litt;)
hagenisse Skrevet November 25, 2008 Skrevet November 25, 2008 Ikke for å være frekk, men hvis du må spørre hvor vanskelig det er å montere en motor så tipper jeg det beste - og trolig også billigste - er å kjøpe en bil med den motoreffekten du ønsker orginalt. Skal du få noe nevneverdig mer effekt ut av en 318is-motor må du til med ting som må sies å være mer enn "litt" trim; f.eks turbo.
brutal1ty Skrevet November 25, 2008 Forfatter Skrevet November 25, 2008 er bare en tanke jeg kom over da jeg kom over en 318is motor til 5 tusen tenkte og få noen til og hjelpe ja som er mekanikere men tenkere bare spørre litt her først... også har jeg alt tenkt på og selge bilen senere også evt kjøpe meg 325 men var bare en tanke vis det var en lett ting og fikse... som gjorde at jeg kanskje kunne fått mer får bilen min
///Mysild Skrevet November 25, 2008 Skrevet November 25, 2008 men var bare en tanke vis det var en lett ting og fikse... som gjorde at jeg kanskje kunne fått mer får bilen min tror ikke det er mye prisforskjell på ikke godkjent ombygd isbil, og vanlig 1.8 mtp at du må kjøpe motoren, og antall timer arbeid...
brutal1ty Skrevet November 25, 2008 Forfatter Skrevet November 25, 2008 ok, takk anyway, får se da hvor mye jeg får får bilen min når jeg evt selger den ut mot våren tror da jeg skal klare og få litt får den da det er nesten ingen feil på den... og alle feil er kosmetiske men ikke noe man legger så stort merke til egentligXD hehe
///Mysild Skrevet November 25, 2008 Skrevet November 25, 2008 kommer an på om kjøper er nøye eller ikke det hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå