Ørjan^^ Skrevet November 25, 2008 Share Skrevet November 25, 2008 Heisann, noen som vet om det går ann å få tak i uorginal e46 m-tech2 bakfanger? mvh Ørjan... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet November 25, 2008 Share Skrevet November 25, 2008 Jeg vet iallefall at hadde du tatt deg bryet med å finne på en annen tittel på topic-en din enn "noen som vet?" så hadde det vært lettere å få hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet November 25, 2008 Forfatter Share Skrevet November 25, 2008 Takk fo hjelpen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet November 25, 2008 Share Skrevet November 25, 2008 hvorfor ikke bare kjøpe fra koed? vet ikke om det er orginal eller ikke, men er jo ikke akkuratt dyre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls 87 Skrevet November 25, 2008 Share Skrevet November 25, 2008 hvorfor i all verden skal du ha en uorginal??? Er overkommelige priser på orginalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet November 25, 2008 Forfatter Share Skrevet November 25, 2008 6500 på koed for en bakfanger, den er ikke til meg men en kompis som ikke gidder å betale så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls 87 Skrevet November 25, 2008 Share Skrevet November 25, 2008 Shitt så mye. Jeg betalte ca 10 lapper for full M-tech 2 til min E46 coupe og det var med lykter, sideskjørt, klips og alt. Trodde ikke kun bakfangern kunne koste så mye... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet November 26, 2008 Share Skrevet November 26, 2008 Shitt så mye. Jeg betalte ca 10 lapper for full M-tech 2 til min E46 coupe og det var med lykter, sideskjørt, klips og alt. Trodde ikke kun bakfangern kunne koste så mye... komplett sett med m-tech til e46 koster 9900 ca nå om dagen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rapid Skrevet November 26, 2008 Share Skrevet November 26, 2008 Men hvis du vil ha en drittfanger og drittservice så er det bare å oppsøke bsbildeler.no... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet November 26, 2008 Forfatter Share Skrevet November 26, 2008 no thanks:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå