///Mysild Skrevet November 26, 2008 Share Skrevet November 26, 2008 snakker ikke om selve bilen, men se rett over... du ser at det går en lys kant rett over... som "ødelegger" skogen... akkurat som et spøkelse befinner seg bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet November 26, 2008 Forfatter Share Skrevet November 26, 2008 ååja, ja ser det nå. du har øye for detaljer skjønner jeg sorry så ikke det jeg men syntes ikke det er så big deal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 26, 2008 Share Skrevet November 26, 2008 nei nei... er ikke big deal, men det gjør at bilen ikke blir framtredende.. hehe... men bildet er kult i seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet November 26, 2008 Share Skrevet November 26, 2008 sugen på å ta en lett photoshop av min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 26, 2008 Share Skrevet November 26, 2008 jeg vil også... send bildene på msn... legger deg til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet November 26, 2008 Forfatter Share Skrevet November 26, 2008 legg inn bilde hit så skal jeg se om jeg får tid imorgen er senge tid nå ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå