Gå til innhold

96' BMW E36 320i Coupe ///M-tech. Før\Etter s.18

Anbefalte innlegg

Skrevet
Praktisk med GT-leppa i fronten for å få brøyta litt? Pga isklumper og slikt kan det være triks å ta av sånn på vinteren, men du er vel klar over dette hehe

faktisk fått avtale med kommunen om og brøyte et par veier på vestnes så penger blir det :lol::tongue:

men ja, fullt klar over at jeg leker brøyte bil, men kjøre bare der det er brøyta og rundt evt is klumper.. Den GT-leppa er ikke spesielt strøken fra før av etter forrige eier. så spruter det glassfiber biter(carbon looken) setter jeg meg ikke i vei kanten og gauler av den grunn.

den er slitt på mitden etter sånn spessiele fartshumpler, som bare er midt i veien banen:P forrige eier bare kjørte han :((

• Svar 278
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
leker deg ikke litt mye på vestnes for tiden vel?

kjøre pent, spesielt på vestnes :) bråker endel så gidder ikke herje rundt her;):P

åssen går det med bmwen? fått gjort noe

Skrevet

da var gt leppa kjørt til helvette! Men skal ha gt splittere uannz til sommer. Var på heia. der det var slaps så bilen sank ned.

Gikk fint på veien opp, men ikke hjem. når jeg kom ned på hoved veien var leppa vrengt under bilen..

tok heldighvis ikke med seg m3 leppa. Men gt leppa var stygg etter forrige eier har skrapt og knekt den i fartshumpler. så tok det ikke så tungt, hadde den var pent og strøken hadde den seff blitt tatt av får vintern, men gadd ikke det.. røyk den så røyk den og det gjore den!:P

• 2 months later...
Skrevet
det var din bil på treffet som hadde grillen lakket i samme fargen som bilen? bilen var jo fin, men den grillen, nei den, den likte jeg ikke... hehe

ska jo ha svarte nyrer selvfølgelig.. var bare et prøve prosjekt, som gikk dårlig:P

• 1 month later...
Skrevet

Lenge siden nå :) Men med lappen tilbake i hånda, har det blitt kjøring og div istedet får pussing og gnikking..

Men igår fikk jeg felgene som jeg har venta på.. har kjørt på mine søte små bbs vinterfelger med 195\65 profil til nå, hehe

Har som sagt ikke fått gjort så mye.. fått lakka nyrene om igjen så nå er de matt svarte(som listene)

Det jeg savner på bilen nå er gt leppe eller gt splittere. blir nok splittere da jeg har lyst og prøve det.. hadde gt leppe før, men den hadde en hard vinter. hehe

har og handla nye AE (samme som xenon lys 6000-8000k) men må skaffe noen andre framlykter før de blir montert.. er på utkikk et org framlyker.. må være H7, med el justering av lys og linselys.

Felgene som endelig har kommet, etter over en måndesbestillings vente tid.

Hartge replica felger.. Med:

Foran : 8,5x18 dekk 225\40-18

Bak: 9,5x18 dekk 245\40-18

Bakfelgen 9,5" med 245\40

rq2law2y96rx8zvrkcif.jpg

morro med nye felger.. se da! :lol:

kox81dn8g0p49a5hbnfj.jpg

9uz9lp63wbjxbxb5953l.jpg

før felgbytte

0v77a0xi5o7o5yvbjzxd.jpg

etter

bjmx79jeqasam6gg7ft3.jpg

hwvuyf5hbm7v0eserqk3.jpg

w0v243x5llgwlxy1tgp4.jpg

kvxb3h89r96248u4quqc.jpg

3ga6pjhqna069sa1ndzv.jpg

8l203ztrc92whfuchrfh.jpg

5mreiytw5ds6b6wfycvy.jpg

glede meg til jeg får taki andre lykter og montert AE fra tema:D

nik6bf1qcru556ka0vm3.jpg

kdfawegtapsvzk76l9y5.jpg

Nå begynner shooten

l2e2tefcfwz11kus25ho.jpg

7vzxbhalaj6k7rk70wve.jpg

Syntes felgene tar seg godt ut på 3er'n :wink:

.. Jeg ikke noe fotograf, men prøve forskjellige vinkler, ting osv. Har prøvd og variert på location, og har funnet ut at den passer veldig bra med gruss\sand tak og tømmer\skog osv.. er bare brukt et digtital cam

Flere bilder neste post (shoot'n)

Skrevet

Var på tide med en update her ja ;)

Ble bra med felgene, men syns selv 40dekk bak er for høge:S

Men rett valg når det gjelder felgene, er ikke mange andre som passer like bra faktisk, bortsett fra BBS LM,RS.

Skrevet

Angående bilder:

Få bilen til å kjøre inn i bildet, og ikke ut av det. Ser bedre ut med tanke på komposisjonen...

Og som jeg alltid sier til Mysild, det er bedre med et par gode bilder enn mange halvveis :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...