lloydsb Skrevet November 25, 2008 Share Skrevet November 25, 2008 Da var det på tide å få starta min egen Prosjekt tråd. Alltid hatt lyst på en, hehe.. Bilen ble handlet får en stund siden.. Nærmere bestemt 19. september 2008 Denne bilen har hatt et hardt liv tidligere, frykter jeg. Er ikke tatt så godt vare på som jeg tar var på ting. Så her er det MYE å henge fingene i. Ser kanskje veldig strøken ut på bildene men er mye man ikke ser. Men er veldig positiv til denne bilen Slik ser bilen ut nå (11\07-09) mangler enda gt splittere og kunne trengt et justerbart nytt understell. /// 96' BMW E36 320i Coupe /// Farge: 297 Montreal Blue Den er en sen model : Prod. date 1996-11-07 . Så nye fronten og div. (Regner den som 97, men regga i 96. Det som gjelder.) Order options 240 LEATHER STEERING WHEEL 243 AIRBAG FOR FRONT PASSENGER 401 SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC 428 WARNING TRIANGLE 441 SMOKERS PACKAGE 498 HEADRESTS IN REAR, MECHANIC. ADJUSTABLE 510 HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM 668 RADIO BMW REVERSE RDS 801 GERMANY VERSION 863 EUROPE/DEALER DIRECTORY 879 GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET Som dere ser er den veldig dårlig utstyrt orginalt, dessverre. Er så gla får at ikke den er blitt stylet med noe forvridd japse styling som "letter" - bilen har fått ettermontert orginal FULL M-tech styling - Den har også fått M3 Vader sort skinn interiør som også er steget i riktig retning. - Senket 40\30 hk Done (0) to Do (X) List Vask og polering (0) Innvendig vask og støvsuging(så helt jev¨¨ ut) (0) Vasking\opp shning av motorrommet (0) Fjerne jalla green filter uten varmeskjold/montere org filter (0) Pussing/-lakking av bremsekalippere og dempere (0) Strekke nye kabler til anlegg phono kabler og høytaler ledninger (0) Montere nye Dls coxial front høytaler i sparkelpanlet(0) Montere- koble sub (kicker 2x10) og forsterkere (Dynabel subforsterker BF4501 og en Sony 4 kanler) (0) Bytte motorolje (0) Bygge om til xenon lys (Nær, fjern og tåkelys) 8000k (0) Bytte tettningspakning Tronk(0) Bytte baklykter fra Crystal m3 til orginale med hjemme sota blinklys og ryggelys (0) Bytte panserdemper (0) Bytte av felger til M6 19" 235\35 (Solgt) til bbs 15" 195\55 (0) Lakke panser, 2x fronskjermer samt grillramme grunnet steinsprut (X) Montere Armlene (0) Montere fult ///M pedalssett, fothviler og brekk (X) Fikse div Klips på skjørt og ///M listene(X) Fjern rust diverse steder(X) Fikse lås til tanklokket (trenger ny motor) (X) Få på klarlakk evt omlakkere lyktersenkere(X) Montere nye Carbon panser og tronk emblemer(X) Montere ny Girkule samt girmansjett(0) Skaffe og montere dekselet ved og over radiatoren(X) Ta lakkrens samt en ordentlig polering med ordentlige produkter(X) Bytte dørpakningene(X) Skaffe og montere 6x9 bak, fester til orginal hull montering av 6x9 har jeg liggende (X) Montere ny insugsbelg (grunnet gammel mårkna) (0) Montere ny og fikse diverse lister (X) Fikse dårlig opprettnings jobb av høyre hjulbue og ny lakk (X) Skaffe sommer felger(X) Mere kommer på lista! Garantert, hehe. Diverse snacks er handlet inn: -Armlene sort skinn -ny girkule og girmansjet -sota side blinklys - 1 stk orignal innstegs list -insugsbelg -///M pedalssett, fothviler og brekk( Handles snart) -Carbon emblem Panser,tronk og ratt( Handles snart) Hva er vel et prosjekt uten bilder? På vei hjem( Hos Famliyen ) Motor rommet har fått en liten org facelift, filtert er erstattet med orginalt luftilter, xenon ballaster montert ordentlig samt ordentlig vask\shnings. Dekslet mangler med radiatoren. (kommer) Replica M6 felger. 235\35 Solgt. Grunnet di ser ikke ut på E36! Solgt til RoaldJ En ordentlig kar Alle bildene er fra når den ble hentet.. (overnattet hos familien på vei hjem) Nyere bilder av bilene kommer i løpet av kvelden\ morradagen. Legg igjen en kommentar! Mvh Lloyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet November 25, 2008 Share Skrevet November 25, 2008 flott bil . Ikkje mykje å sette fingeren på her, men kansje fjerne sotinga på bakrutenen. Syns ikkje det passer e36.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet November 25, 2008 Forfatter Share Skrevet November 25, 2008 flott bil . Ikkje mykje å sette fingeren på her, men kansje fjerne sotinga på bakrutenen. Syns ikkje det passer e36.. Tidligere eier som har sota bakruta og rutene bak dørene.. Var også sota helt frem før men ble tatt i kontrol. Veldig usikker hva jeg skal gjøre med det. om jeg skal fjerne alt eller sote frem, eller la det være. Ser bra ut i virkeligheten... BBS felgene som fulgte med er som nye og nye dekk.. De er vinterfelgene( er sommer dekk på men) Nye Sko kommer så fort jeg finner noen brukte pene felger. Har lyst på BBS CH.++ Hadde tidligere Motorsport felger på min gamle coupe, men ble solgt til kompisen (aka Lunde) Savner felgene.. hadde sett jevla deilig ut med de på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet November 25, 2008 Share Skrevet November 25, 2008 ta noen bilder av interiøret da synes bilen ser bra ut jeg da, ellers likte jeg du skulle bytte til orginalt luftfilter. synes det er penest jeg. også får du mer clean look over motoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 25, 2008 Share Skrevet November 25, 2008 hvorfor har jeg ikke sett denne før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 25, 2008 Share Skrevet November 25, 2008 Ville vurdert å bytta blinklys foran, men ellers ser det strøkent ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet November 25, 2008 Forfatter Share Skrevet November 25, 2008 ta noen bilder av interiøret da synes bilen ser bra ut jeg da, ellers likte jeg du skulle bytte til orginalt luftfilter. synes det er penest jeg. også får du mer clean look over motoren Kommer endel nyere bilder av bilen og under arbeid imorra.. er så mye jobb. begynne å bli seint Her kommer bilder av Vader interiøret \:D/ Ja, rydda ledninger og fjerne en uoringal alarm også.. Ser mye bedre ut. Lloyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet November 25, 2008 Forfatter Share Skrevet November 25, 2008 Ville vurdert å bytta blinklys foran, men ellers ser det strøkent ut! blinklysa foran blir ikke bytta . men skal ha i crom pærer så du ikke ser det orange. da blir det noe helt annet med ei gang.. Chrome pærer er på vei i posten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarjei bmw Skrevet November 25, 2008 Share Skrevet November 25, 2008 off må si ifra viss du selger denne bilen:) herlig!! lykke til:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet November 26, 2008 Share Skrevet November 26, 2008 pent det vader interiøret ditt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet November 26, 2008 Forfatter Share Skrevet November 26, 2008 pent det vader interiøret ditt Passasjer stolen er faktisk mer slitt en fører stolen. Og passasjer stolen er STRØKEN Sånn det skal være Ja, begynner å bli bra.. Gleder meg til og montere armlenet, ///M girkula, ny girmansjett, ///M pedalsssett,///M fothviler og ///M hanskeromlist.. Da blir det nye interiør bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet November 26, 2008 Share Skrevet November 26, 2008 det høres bra ut, hadde samme selv bare i alcantara og da var det litt slitt på fører stolen. så du er heldig der gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet November 26, 2008 Forfatter Share Skrevet November 26, 2008 Noen eldre bilder av bilen.. Ny og helt oppdatere bilder kommer når været er på topp og jeg kan ta den ut... Et av de første bildene fra bmw'n etter handel. vel hjemme i garagen Xenon lys montering i full gang.. Er nå ryddet under pansert og ballastene er festet ordentlig og ryddig.. ikke noe som slenger rundt under panseret her Ikke ryddet på bildene! Ikke ryddet på bildene! Montering av Xenon i tåkelysa. Ballastene er fest til fanger rammen. Ikke ryddet på bildene! Ferdig Xenon 3x Pussing av Kalipper og skiver på begynte... Røde kalippere passer ikke på disse bilene. blir altfor Harry! puss, puss så får du et suss Fikk ikke tatt før og etter bilder her av foran Ferdig lakk Baklyktene er byttet. til andre org lykter med sota blink og ryggelys Slutt resultat lakkering av kalipper og skive. Ble veldig bra, og ser ikke så harry ut som røde kalipper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunde Skrevet November 26, 2008 Share Skrevet November 26, 2008 Har sagt det og sier det igjen, du må ha en vinge vettu! Så blir det fotoshoot nar du er ferdig vettu:P Fin bil er det og:P Hva mener dere da?Vinge eller ikke? Her er min da vartfall!Og han sine gamle felger:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet November 26, 2008 Forfatter Share Skrevet November 26, 2008 Har sagt det og sier det igjen, du må ha en vinge vettu!Så blir det fotoshoot nar du er ferdig vettu:P Fin bil er det og:P Hva mener dere da?Vinge eller ikke? Her er min da vartfall!Og han sine gamle felger:P Blir nok vingelløs.. Du som meg vet godt at 320'er ikke flyr. Akkuratt ! E46 m3 flippen kommer muligens på. skal hvertfall bil lakket om fra techno violet(gamle bilen) til Montreal Blue. Ang felgene dine. hadde jeg skaffe låse mutter på. En dag er de kanskje reist hjem!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå