sladjan Skrevet Juli 12, 2009 Skrevet Juli 12, 2009 ble bra, fineste rattet til e36 Er den fra en e46 eller er det bare meg ?
lloydsb Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Skrevet Juli 12, 2009 ble bra, fineste rattet til e36 Er den fra en e46 eller er det bare meg ? er fra en e36 dette, men er kun de nyere modellene av e36 det kom på.
lloydsb Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Skrevet Juli 12, 2009 Yess har som sagt montert nytt ratt så måtte feire det men noen brukbare bilder av rattet\interiøret.. samt et bilde av led skiltlyset.. Her we GO! vanvittig pent ratt ikke vasket(masse dritt ) dårlig bilde av led'sa men man får en vis pekepinn(tatt bilde på dagen) ble veldig bra med led!
babjorn Skrevet Juli 12, 2009 Skrevet Juli 12, 2009 Pent,bare syn den stygge cd spilleren å diskantene på dørene ødelegger,men ellers pen
lloydsb Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Skrevet Juli 13, 2009 Pent,bare syn den stygge cd spilleren å diskantene på dørene ødelegger,men ellers pen syntes spillern er pen og passer i forhold til mange andre. men forskjellige meninger de diskantene er orginal... interiør og paneler er fra org 3,2 m3 Harman kardon høytalere (diskanter) ekstra utstyr til m3'er
Dirty Skrevet Juli 13, 2009 Skrevet Juli 13, 2009 de diskantene er ikke orginale iallefall og den lydpakka er det ikke bare m3 som har heller men bilen er blitt bra nå. du kan kjøpe justerbart senk av meg bare brukt 1 uke fra den røde
lloydsb Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Skrevet Juli 14, 2009 de diskantene er ikke orginale iallefall og den lydpakka er det ikke bare m3 som har heller men bilen er blitt bra nå. du kan kjøpe justerbart senk av meg bare brukt 1 uke fra den røde jupp må få handla meg ett rimelig greit et.. må hvertfall ha justeringsmuligheter bak og foran.
carlhaakon Skrevet Juli 14, 2009 Skrevet Juli 14, 2009 siden du har så fint interiør nå synes jeg du skal tenke litt på svart tak trekk også. det gjør mye etter min mening.
lloydsb Skrevet Juli 18, 2009 Forfatter Skrevet Juli 18, 2009 siden du har så fint interiør nå synes jeg du skal tenke litt på svart tak trekk også. det gjør mye etter min mening. har tenkt på det, men tror ikke jeg gidder å påkoste noe særlig mer på bilen nå annet en vedlikehold og slite deler.. justerbart k-sport camber stag kommer nok men og justerbart senkesett evt kun bak der jeg trenger grunnet subbing
Bimmer Arne Skrevet Juli 18, 2009 Skrevet Juli 18, 2009 de diskantene er ikke orginale iallefall Ser ut som diskanter fra DLS spør du meg.
Spiff Skrevet Juli 18, 2009 Skrevet Juli 18, 2009 du har en utrolig fin bil derf! skulle gjerne hatt stola dine
lloydsb Skrevet Juli 21, 2009 Forfatter Skrevet Juli 21, 2009 du har en utrolig fin bil derf! skulle gjerne hatt stola dine jau, helt grei.. Stolene er råe de, men ikke noe særlig god å sitte i. min rygg liker de ikke. kjørte rett over 40 mil igår(hjem fra sverige), gikk sånn tålig men bedre å sitte i sportstolene over lengre distanser. Som jeg hadde i det gamle coupen.
lloydsb Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Skrevet Juli 22, 2009 Hvor mye er bilen din senket? er godkjent med 40\30, men har satt på mtech fjører bak siden de andre var så segne.. så rundt 40\20 litt mer bak kanskje.. bilen trenger coilovers så jeg kan få justert den så den blir hundre prosent og ikke subber bak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå