Gå til innhold

96' BMW E36 320i Coupe ///M-tech. Før\Etter s.18

Anbefalte innlegg

• Svar 278
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
ble bra, fineste rattet til e36 ;)

Er den fra en e46 eller er det bare meg ?

:wink: er fra en e36 dette, men er kun de nyere modellene av e36 det kom på.

Skrevet

Yess har som sagt montert nytt ratt så måtte feire det men noen brukbare bilder av rattet\interiøret.. samt et bilde av led skiltlyset..

Her we GO!

7a9fl8e51jtkvi3d3hl3.jpg

qb1gzbg2ca8xuchvvsn8.jpg

fhautxtrszho3w9mhc6s.jpg

0ohlgq732lwpqmkamofp.jpg

que3x4g5o6xzday3pha6.jpg

vanvittig pent ratt :)

cs5wtv0su3e4ra8yjvaa.jpg

vym9q1bbuzx22or8t86l.jpg

ikke vasket(masse dritt :P)

an17yfwqi525qnq0q3i6.jpg

dårlig bilde av led'sa men man får en vis pekepinn(tatt bilde på dagen) ble veldig bra med led!

1poj25sd7e2u8ssjj9hx.jpg

Skrevet
Pent,bare syn den stygge cd spilleren å diskantene på dørene ødelegger,men ellers pen :)

syntes spillern er pen og passer i forhold til mange andre. men forskjellige meninger

de diskantene er orginal... interiør og paneler er fra org 3,2 m3

Harman kardon høytalere (diskanter) ekstra utstyr til m3'er

Skrevet

de diskantene er ikke orginale iallefall :) og den lydpakka er det ikke bare m3 som har heller :wink: men bilen er blitt bra nå. du kan kjøpe justerbart senk av meg bare brukt 1 uke fra den røde :wink:

Skrevet
de diskantene er ikke orginale iallefall :) og den lydpakka er det ikke bare m3 som har heller :wink: men bilen er blitt bra nå. du kan kjøpe justerbart senk av meg bare brukt 1 uke fra den røde :wink:

jupp må få handla meg ett rimelig greit et.. må hvertfall ha justeringsmuligheter bak og foran.

Skrevet
siden du har så fint interiør nå synes jeg du skal tenke litt på svart tak trekk også. det gjør mye etter min mening.

har tenkt på det, men tror ikke jeg gidder å påkoste noe særlig mer på bilen nå annet en vedlikehold og slite deler.. justerbart k-sport camber stag kommer nok men og justerbart senkesett evt kun bak der jeg trenger grunnet subbing

Skrevet
du har en utrolig fin bil derf! skulle gjerne hatt stola dine ;)

jau, helt grei.. Stolene er råe de, men ikke noe særlig god å sitte i. min rygg liker de ikke. kjørte rett over 40 mil igår(hjem fra sverige), gikk sånn tålig men bedre å sitte i sportstolene over lengre distanser. Som jeg hadde i det gamle coupen.

Skrevet
Hvor mye er bilen din senket? :)

er godkjent med 40\30, men har satt på mtech fjører bak siden de andre var så segne..

så rundt 40\20 litt mer bak kanskje.. bilen trenger coilovers :P så jeg kan få justert den så den blir hundre prosent og ikke subber bak

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...