lloydsb Skrevet November 28, 2008 Forfatter Skrevet November 28, 2008 strøken bil du har fått deg lloyd. du må bare få heve i en større motor nå Ja, lyst på! Men blir nok ikke noe. hvertfall ikke med det første. Faen ser deg spinne på første og i 2. den dagen. Så kom meg å lunde i dau20'n bak. hehe Strøken er øye som ser det.. I mine er den ikke, men skal
lloydsb Skrevet November 28, 2008 Forfatter Skrevet November 28, 2008 Fy for en smooth bmw! Helt perfekt eksemplar, skulle ønske jeg hadde sånn fin blåfarge på min e46. Hehe,, bare dårlig "garasje" bilder. skal ta den ut en dag det er god vær å få lagt ut noen bilder med et ordentlig Location! Kjedelig at jeg ikke har sommer rims.. Står på fjell skoene nå(bbs 15" med 55 profil:P)
lloydsb Skrevet November 29, 2008 Forfatter Skrevet November 29, 2008 Klar til og beynne? ble jo bra det
///Mysild Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 hmmmm... skeptisk til hva dere har gjort
///Mysild Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 ser for meg kamera og to skittne gutter hahah
lunde Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 Det har ikke noe med denne tråden og gjøre akkurat ...men hva forresten noen sideskjørter som jeg ikke har gidde å montert før nå
///Mysild Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 så lag deg en tråd da hehe... m3 skjørt håper jeg!
lunde Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 Har tenkt på det.. Mtech skjørt ettersom St Import ikke klarer levere skjørt som passer 100%..,men blir vell til at jeg bytter til M3
lloydsb Skrevet November 29, 2008 Forfatter Skrevet November 29, 2008 Dagens arbeid: Mal og oppborring ferdig borret.. frem med "neglelakken" Finito Ååå faen Feil bil :S Var jevla trøyt men god innsats Neste gang dere får sett mer til denne bilen her på MIN topic. er når det blir photoshoot når det blir god vær.. Er jo snart felles tråd dette her:P
///Mysild Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 tar deg jo 3 minutter oki... hmmm... m3 med coupe skjørt er jo finest
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå