///Mysild Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 ja, haha... skal jeg poste min også... si ifra til våren da, så får vi ta en ordentlig shoot... begynner å få litt dreisen på bilder og ps
lunde Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 M3 coupe skjørtene er finnest ja,men bedere en ingenting mener da jeg Får bare `låne` lloydsb sine endag.
///Mysild Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 hehe... ja, det hadde vært noe blå skjørt på burgunder bil menne, hvor i vest agder kommer dere fra? mandal begge to eller?
lunde Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 Lakkes seff hos felles lakkeren her i mandal Rolf olsen først !Bor midt i mandal begge to! Kjenner dirty og inthe veldig godt alle sammen
lloydsb Skrevet November 29, 2008 Forfatter Skrevet November 29, 2008 hehe... ja, det hadde vært noe blå skjørt på burgunder bil menne, hvor i vest agder kommer dere fra? mandal begge to eller? ja, ,men lunde bor i slummen
///Mysild Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 vet at dere kjenner kim og øystein alle kjenner vel de haha... ^^
///Mysild Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 ja, er jo sånn... samme i greipstad... de fleste vet hvem de fleste er
Pringels Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 Fin bil dette her... Hva med en vinge eller? Hadde løftet utsende på bilen et par hak!
lloydsb Skrevet November 30, 2008 Forfatter Skrevet November 30, 2008 Fin bil dette her...Hva med en vinge eller? Hadde løftet utsende på bilen et par hak! kommer nok mest sannynlig e46 m3 flipp. Det har jeg liggende men feil lakkode. hvis det i det hele tatt kommer noe på tronken! Håper på god vær nå snart.. Ser ikke ut de bildene som ligger her
lloydsb Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Skrevet Desember 1, 2008 En hel drøss av før Juls gaver til meg handlet inn. Blir ikke mye penger igjen til julegaver "liten" liste: -///M Pedalssett -///M Fothviler -///M Brekk -///M hanskeromslist -///M Girkule -Ny gir mansjett -Chrome blinklys pærer foran -Sote blinklys sidene(skjermen) -Midtarmlene sort skinn -Nye sorte nyrer (står på fake carbon fra forrige eier nå) -M3 GT spiltters -Ekte carbon, panser emblem, koffertlokk emblem og ratt emblem Pluss div klips osv Dette er bare styling delene.. masse annet handlet inn! Som trengs får å fikse opp etter tidligere eier. Kommer bilder så fort delene er i hus.. Gleder meg bare til å begynne og montere! Sånn er interiøret idag.
lunde Skrevet Desember 2, 2008 Skrevet Desember 2, 2008 Når regner du med ankomsten av delene? Du skal få det gøy med og montere armlene...det er faktisk litt tricky
lloydsb Skrevet Desember 2, 2008 Forfatter Skrevet Desember 2, 2008 Når regner du med ankomsten av delene?Du skal få det gøy med og montere armlene...det er faktisk litt tricky ankomsten er når de kommer.. delene fra koed ble sendt på torsdagen hvertfall.. Skal alltids få det til Null stess i barbeque dress
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå