Gå til innhold

96' BMW E36 320i Coupe ///M-tech. Før\Etter s.18

Anbefalte innlegg

Skrevet

armlenet ja... kutte i gulvet og drit... hmmm... liker pedalene, men litt usikker på handrekket og den hanskeromslita... blir litt mye sølv og skinnende i sort og mørk innvendig bil... pedalene er jo ikke noe man ser... åssen girkule? ///M med lys i sort skinn?

btw, ser vi har gankse lik smak på "ekstra" delene ;-)

• Svar 278
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
armlenet ja... kutte i gulvet og drit... hmmm... liker pedalene, men litt usikker på handrekket og den hanskeromslita... blir litt mye sølv og skinnende i sort og mørk innvendig bil... pedalene er jo ikke noe man ser... åssen girkule? ///M med lys i sort skinn?

btw, ser vi har gankse lik smak på "ekstra" delene ;-)

Ang brekket og hanskeromslista.. Brekket var med, men vil ha litt helhet så, men får se.. Lista tror jeg kan bli fet.. Ikke noe alle har hvertfall.

er ikke så mørk innvendig dessverre. har grått taktrekk :( Men tror det blir bra.

Er ///M girkule i sort skinn.. (Uten lys) Liker ikke det.. Med helt svart ///M embelem. blir stillrent og rått!

Skrevet

lyset er jo luksus ;-) bare de som ikke har det som sier det er stygt ;-) hehe

joa, men bilen er mørk innvendig uansett... sorte seter og sånt liksom... er jo en grunn til at jeg ikke har kjøpt krominstrumentringer ;-) hehe...

bilen skal være mørk inni, slik at tyvene ikke ser noe de vil ta :-P

Skrevet

når ble det tricky å montere armlene ? da må man være rusa på lydlim :P

men blir bra denne bilen lloyd nå må du bare få lappen :)

Skrevet
ja haha stemmer :P

sniffet litt selv eller? :lol:

LOL!

trodde du hadde slutta KIM!!?

er ikke noe problem og montere det. er ikke redd får det. Bare lunde vettu :lol:

Skrevet
Ikke noe galt i litt nytelse vel :)

Har dere noe lokale dere står i nå? trenger en plass til e30`en..

nei fan!

De har på Jåbekk. Lunde og di.

Men hadde ikke sette bilen min der. Hvis du er gla i den :P .

Er endel lurringer som er med å leier og holder på der.

ville heller setta den et annet sted.. Mange biler og div der nå så lite plass igjen uannsett.

Skrevet
Hmm,hvem leier de av?

har bare en lite garasje i byen jeg,men blir litt liten når jeg skal jobbe me den!!

husker ikke..

Men er eiern av pizzabakern ihvertfall. Jeg er ikke med.

Men er endel folk med som gir litt faen i andres eiendeler får å si det sånn. Litt kjedelig og skal opp og skru også legger du merke til at noe er borte. eller skrapa\bulka

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...